VÄNTAR BESÖK

Blir ett kortfattat inlägg just nu, så här på dagen. Jag väntar besök av min vän Linda. Och så väntar jag på ett telefonsamtal. Vi var på talterapin idag. Lova skall fortsätta träna där ett tag. Idag hade vi en annan och som jag för egen del tyckte verkade ännu bättre än hon förra. Lova var ensam inne med henne också och de hade gått jättebra. Hon förra ville ju alltid att jag skulle vara med där inne och Lova tappade fort sin koncentration då när det blev mycket folk i rummet.
Idag är solen borta igen. Usch så tråkigt.
Nu skall jag återvända från bloggen till verkligheten.

Kommentarer
Postat av: LindaH

tack så mycket för namnlapparna. det blev super bra :)



ha en fin midsommar!

2009-06-18 @ 16:50:35
URL: http://tavlingstipsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0