VARMT MEN SKÖNT

Det är riktigt varmt måste jag säga än en gång. Imorgon skall Lova till tandläkaren också på årskontroll.
Jag tror jag skall införskaffa en pool åt barnen också att plaska i på gården trots att den knappast lät ha fräscht vatten så värst länge.
Måste ringa också och fråga när Lovas talterapi var nästa gång eftersom lappen är spårlöst försvunnen.



Vem behöver solarium? Nej, men jag är nog inte sådär brun som det ser ut på den här bilden, och benen blir ju aldrig bruna. Här ser man hur kort jag är. (1.52 cm)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hade inte sett hur lång/kort du är efter den bilden men håller med om att du ser riktigt brun ut! Sommarfräsht! ^^

Själv är jag och kommer alltid vara blekfis, men också det blir väl modernt någon gång. :o)



Hoppas ni får en fin dag idag!

Kram

2009-06-30 @ 07:06:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Roligt att se en bild på dig!

Och jag tycker inte alls att du ser kort ut...och tycker absolut inte att det gör något att vara kort om man är tjej (ok, försöker intala mig detta jag som är kort själv ;))



Kram kram!

2009-06-30 @ 22:53:38
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0