YOUTUBAR

Sitter och naddsuddar eftersom min man inte är hemma just nu utan hos en kompis som fyllt år. Jag har kollat youtube på folks reaktioner som de fått inspelade till filmen 2 girls 1 cup. De flesta har väl hört talas om den kan jag tänka. Och för den nyfikne så kan man googla så ser man mer. Man hittar klippet bl.a i en annans blogg.
Jag och några vänner har haft roligt på msn ikväll åt dessa inspelade klipp med folks reaktioner och synd att jag inte spelade in min mans förra veckan då han fick se själva klippet. Det är helt enkelt obetalbara miner och reaktioner folk får.

Kolla bara in tantens reaktion så säger den resten.





Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Haha, kan förstå att ni var road med att se folks reaktioner!! :)



Hoppas att du får en fin lördag!

Kramar

2009-06-06 @ 07:56:38
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: TUMADRE svarar:

Haha, youtube är perfekt när man har tråkigt, man finner ju milontals med roligavideos.

2009-06-06 @ 09:23:12
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0