FULL FART FREDAG

Idag har jag inte hunnit blogga egentligen eller sitta vid datorn och det beror inte på Sims utan på att Lova också spelat sitt Josefinspel och på att vi varit och storhandlat hela familjen och på att jag bakat kokosbollar med barnen och pizza och blåbärspaj bl.a. Jag är sååå duktig,eller också inte *skojar* men tycker det är riktigt roligt att pyssla i köket.
Nu skall jag strax börja göra barnen iordning för sängen och sedan sätta mig här tänkte jag för jag har äntligen fotat kläderna jag skulle lägga ut på huuto häromkvällen. Hoppas jag får ut dom ikväll då.


 

Kokosbollar



Ena oformade pizzan,tomatsås,skinka,räkor,ost
(gjorde 2,den andra var ännu större och hade tonfisk också)



Blåbärspaj

Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

...tassar förbi och lämnar en hälsning... (hittade hit via mammapappaforum)

2009-03-06 @ 18:26:10
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tycker att du är duktig önskar att jag hade ditt intresse när det gäller bak och matlagning :)

2009-03-06 @ 21:57:57
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0