GODMORGON TISDAG

Vi skall strax åka på kyrkan barntimme tänkte vi, jag har hunnit köra i gång en maskin tvätt också och barnen har fått för sig att de skulle äta morotsplättar till frukost både igår och idag så okej då får dom väl äta det då,huvudsaken dom äter,men mig lockar inte de där plättarna så värst mycket.
Igår regnade det lite grann på kvällen men ännu finns mycket snö kvar ute. Jag borde åka till gravarna och titta igen snart för nu är det ett tag sedan. Mamma fyller (skulle fyllt år) 31.3 så jag åker väl dit då en sväng.
Nu skall jag fixa Lovas parklåda också så är den klar. Jag borde göra en sådan där lista också som endel sysslar med och bockaa av varje sak man fått klar.
Tex som, diska,torka golv,tvätta,vika tvätt,torka hyllor... Känns det som. Just nu tänker jag ibland bara att jg borde torka rent på den där badrumshyllan men av nån anledning glöms den bort i nästa andetag men finns i bakhuvudet. Jag skall bli en listmänniska tror jag. Iallafall när det börjar bli mycket att göra.

Kommentarer
Postat av: Ninna

Jag är redan en list-människa:) Känns jätteskönt att kunna bocka av grejer så ser man hur mycket man fått gjort. Och så är det bra att göra när man ska försöka sova men allt man ska göra imorgon bara snurrar i skallen. Då skriver man ner det och så kan man släppa det och slockna som ett tårtljus:)

2009-03-17 @ 10:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0