JA SE DET SNÖAR

Ja, se det snöar...det var väl roligt hurra.
Nej verkligen inte.Jag som var så glad att våren kommit och så slår man upp ögonen imorse och det snöade och det har kommit ganska mycket snö och mer kommer det. Det blev en ganska lång vinter i år trots allt.
Har precis lämnat Lova till parken och hon var glad åt snön iallafall. Jag och Alvin var och småhandlade lite innan storhandlingen sen i veckan jag tänkte göra.Måste nog skriva en lista men jag brukar glömma listan hemma sen ändå. Just typiskt mig det. Nu skall jag strax lägga gossen.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu har jag dragit igång en ny tävling o denna gången i samarbete med me&i..ett finfint presentkort ligger i potten:



23.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart23.html



Kika gärna in o ha en riktigt braig dag =)

2009-03-23 @ 12:35:18
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0