KVÄLLSBESTYR

Betalat räkningar ikväll,ett nödvändigt ont det också och så beställde jag ett gammalt PCspel jag en gång haft faktiskt förut men med extra spel på skivan.
Jag pratar om The Sims 2. Jag hade den förut alltså men den ena skivan blev helt obrukbar av nån anledning.
Jag vet att Sims kommer med sin 3.a snart (skulle kommit redan men blev fördröjt) så nu skall jag spela lite Sims 2 tills dess. Kanske man kan starta en Simsblogg sedan eller nåt ha,ha. Endel är ju riktigt bra på det där spelet fast själv misslyckades jag mest. Fast lite roligt är det, så jag tänkte spela lite om kvällarna när barnen sover som ombyte mot allts surfande ibland när man är gräsänka tex.
Nu har jag alltså The Sims 2 Double Deluxe att vänta med Sims orginalet och Sims nattliv och bröllop/fest. Sen får vi se om datorn orkar med eller om jag får köpa en ny. (skojar)

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, Sims är ju så roligt! Minns när jag spelade och man blev nästan en sån där "datanörd" som inte gör annat än spelar. Sömn, mat och dryck kom i andra hand ;D

2009-03-04 @ 08:20:03
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0