MÅNDAG IGEN

Ny vecka igen. Här går tvättmaskinen för fullt och jag som smet undan disken igår (borde skämmas) diskade bort den tidigare imorse.
Inatt vakande Alvin klockan 3 och var olycklig på alla sätt så han snöt sig och fick nässpray och lite hostmedicin och somnade om efter ett tag.Nu är busar han med syrran som snart åker till parken.
Idag har vi ingen talterapi utan den är först på torsdag. Och jag hoppas att min man ser till att jag får hans papper som skall inlämnas med mina då jag söker hemvårdsstöd ännu 1 år för Alvin. Det är egentligen massor jag borde göra känns det som men det är så jobbigt att jag bara dragit ut på allt. Utan backup är inget roligt i detta fall.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du måste ju kunna beställa ändå?



Det där med att smita från disken är ju midre roligt dagen efter. Den diskar ju inte sig själv fast man önskar att den skulle kunna göra det...känner att snart måste vi investera en diskmaskin :)



Hoppas att du har en fin kväll!

Kram

2009-03-02 @ 22:33:47
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0