MÅNDAGMORGON

Idag fick jag sovmorgon.Jag fick sova till 9 nya tiden.(finsk tid) Gud så skönt det var,verkligen och barnen vaknade också glada båda två.
Nu har vi ätit frukost och bara att klä på Alvin och Lova är färdig för parken snart.Denna vecka har jag lite att ordna med eftersom Alvin fyller 2 år på söndag men kalaset börjar redan på lördagen så vi hinner med alla som skall komma och fira honom.
Jag har hunnit få bild till ena tidningen men måste komma ihåg den andra också.
Och så skall jag till en butik med massa tyger och grejer i för jag har tänkt titta där efter en sak de haft tidigare,risken finns att det är slut men jag hoppas innerligt det finns kvar.Nu måste jag kila redan och byta om på Alvin för om lite mer än en en halvtimma så skall vi börja klä på oss ytterkläderna och bege oss igen.Samt att jag måste åka och köpa hem mera mjölk.
Ha en bra måndag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ska ni ge Alvin i födelsedagspresent? Sitter och försöker komma på vad vi ska ge Edvin, men det känns som att han har allt redan..



Kram

2009-03-30 @ 09:25:20
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0