NATTSHOPPING

Så här innan läggdags har jag shoppat barnböcker igen. Barn böcker kan man aldrig få för många utav.Nu beställde jag 2 nya Pluppböcker och Alfons Åberg och Tuffa grävmaskiner (den skall Alvin få då han fyller 2 år den 5 april)och Pricken.
Just nu är Pluppböckerna barnens stora favoriter som läses som godnattsaga varje kväll.Jag tror barnen kommer att bli jätteglada över sitt nya bokpaket. Jag tänkte försöka köpa så många nya böcker som möjligt i år åt barnen.Eftersom jag beställer dom över nätet blir det heller inte så dyrt och jag slipper svettas i en trång bokhandel.
5 nya böcker under 30€ med frakt. Inte så dyrt tycker jag och så är det ju mysigt och bra med böcker,på många olika sätt. Sämre saker kan man ge sina barn.Men nu är det godnatt,imorgon börjar en ny vecka igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar också barnböcer, och det syns i Edvins bokhylla :)

Ska ni hitta på idag då?

Kram

2009-03-09 @ 08:40:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ia

Naw, beundrar barn som ligger still och lyssnar när man läser.. :-).. Försöker få sonen och ligga still men funkar inte alls... Så vi kramas och pussas istället vid läggdags.. :-)

2009-03-09 @ 14:23:47
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Carina

ja böcker e riktigt bra att ge :)tösen har mycke böcker, vi läser o hon har börjat läsa själv nu

2009-03-09 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0