NOVA STAR ÅT LOVA

Lite nytt på shoppingfronten åt tösen min.
Nova Star Harembyxa. Och ny vårmössa även den från Nova Star att vänta på.
Byxan fanns i stan men kostade mera där så jag tog dom från Finland fast frakten tillkom blev dom ändå billigare där.
Så det här blev Lovas för 42.66€ med frakt. Inte illa ändå för istan här kostade endast byxan 35€.
Nu är det bara en vårjacka kvar åt henne till.Kollade på Villervallas men jag vet inte,är rädd att storleken inte skall stämma då deras kläder har en varierande storlek. Skor har hon fått tidigare så det skall jag jaga åt Alvin också.


  
















Bilderna är lånade från Seimi

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fina kläder!

Är sugen på dom där jeansen jag med, men tror att jag ska lugna mig ett tag. Edvin har redan så många jeans...

2009-03-26 @ 22:18:22
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ia

Ooo tuffa jeans.. Lite såna som jag var ute efter till Keiron.. Men är supernöjd över dom jag lyckades vinna på Tradera.. Haha

2009-03-27 @ 18:02:25
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0