ONSDAG

Mitten av veckan nådd igen.Idag skall Lova eventuellt till farmor en sväng på eftermiddagen.Imorgon är det talterapi så då får Alvin vara med farmor själv.Han har ju också blivit farmors pojke nu.Det gläder mig att barnen trivs med farmor och att vi har en bra relation.
Nu har jag fått bort lite disk också som jag smet undan igår,var inte mycket men det är skönt då det är tomt på diskbänken.Tvättmaskin snurrar också så här är allt som det brukar vara med andra ord.Barnen leker och snart åker Lova till parken några timmar.Snön är kvar på marken också så barnen tycker säkert det är jätteroligt,fast själv vill jag snart ha vår med krokus och snödropp ute och snöplättar här och var och en sol som strålar så det blir takdropp. Det låter inte helt fel det,eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0