ONSDAGKVÄLL

Så var det onsdagkväll redan,barnen sover och jag sitter för mig själv och längtar efter dataspelet. Dom har redan postat det så det kommer nog vilken dag som helst. Gärna före helgen hoppas jag för nu hänger allt på posten.
Eftersom dom är så snabba med att posta kommer jag att återkomma dit som kund självklart.
Och tror ni inte jag har lite halsont igen? Det är ju hemskt. Lova klarar sig relativt bra men jag och Alvin smittar varandra vi.Men nu är det nästans vår kan man säga det är iallafall marsmånad. Kan ni tänka er...VÅR snart.Hur skönt är inte det?
Och om drygt en månad fyller Alvin 2 år. Mammas bebis blir stor.Får se vad man skall hitta på för present åt honom sen då.Kanske något man leka med ute nu när våren kommer och annat smått såklart. Tycker presenter är svårt åt barnen med, för vi har ju de mesta egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0