RUNDA PÅ STAN

Lova hade ju talterapi idag. Nu var det sista gången sedan har vi paus ett tag. Hon tyckte Lova var duktig på rim och undrade om vi rimmade mycket hemma men det har vi inte gjort alls måste jag erkänna. Undrar om Lova har ärvt mina svenskakunskaper redan *skratt* för svenska var ett ämne jag hade lätt för i skolan. Både att läsa och skriva.Och Lova skriver många ord redan om man bokstaverar och läsningen är liiite på väg att lossa om det är stora bokstäver.Matematik däremot är jag riktigt kass på.
Efter tal for vi in via stan och till lekplaneten där Lova fick den där glitterstaven hon önskat sedan december nångång.
Vi var också via Hesburger och åt varsin måltid innan vi for till svärmor/farmor där Alvin varit under tiden och de skulle precis äta middag så vi blev kvar ett tag där vi med och de hade byggt en snögubbe som just skulle fått ett huvud och så hade dom tittat på hönorna och korna.
En bra eftermiddag för båda mina småa med andra ord. Och imorgon är det fredag och bilen skall besiktas.

Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

Jag skrev ur Marius synvinkel farmor, faster (8 år) och farbror (14 år), så det är alltså sambon som är hemma från Pargas. Själv är jag österbottning i själ och hjärta;) Men han kände nog till några Sundell också...

2009-03-12 @ 20:50:34
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Ninna-nunnan:)

Hejhopp, hoppas det går bra med besiktningen! Det ska jag oxå snart, är f.ö. fundersam på bilen min, det ha börjat lysa en "service"-lampa i i-panelen och instruktionsboken är på tyska... Det kan inte jag. Schaisekakor!:) Sorry annars att jag inte orkat vara på msn, det har varit fullt ös medvetslös typ. Men vi hörs! Kram

2009-03-12 @ 22:19:57
URL: http://ninnusen.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa

Låter som en kanonmysig dag! Vad härligt för er!:.) Och särskilt för Lova som fick ssin efterlängtade glitterstav;.)



Ja, sorgen går i perioder och tar små, små steg framåt. När jag har mina dåliga perioder så är det väldigt dåligt och när jag har mina braperioder så är det ganska bra.



Så har det varit sedan flickorna dog, men nu kan jag känna när de där dåliga perioderna är på ingång -och det är skönt!:.)

2009-03-12 @ 23:23:49
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Elin

Duktiga tjejen! :)

Hoppas att du får en fin dag

Kram

2009-03-13 @ 08:22:25
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0