SLÖTT IKVÄLL

Är en slö kväll ikväll men jag har hunnit med att blogga, sitta på msn och kolla youtube och fejjan efter barnen lagt sig och äta lite smågodis.
Jag tycker det är gott ibland med plockgodis mot påsgodis men det är ej så ofta jag köper plock.
Jag förtränger dock att nån rört vid dem eller hostat dit. Då kan man aldrig äta något gott ju.
Nu tror jag att jag skall stänga av, så jag önskar alla en godnatt. Varit en bra dag idag tycker jag, trevlig är kanske ett bättre ord. Trevlig dag med barnen. Som förressten hann med att åka ett tåg i butiken, som rör sej när man betalt. Det uppskattade dom båda två.


Kommentarer
Postat av: Karin

Behöver den där påsen med godis just nu...pms-Karin...ha ha

2009-03-27 @ 10:35:57
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0