SPA IGÅR

Igår var jag alltså på SPA. Jag skulle komma dit kl 17.30 så det gjorde jag men innan jag gick dit så åt jag en lättare middag på stan. En ciabatta med fetaostcreme och kycklingfilé på. Riktigt gott. Jag hann även med att shoppa Alvins nya Nova Star jeans samt en tröja på rea åt Lova.
När jag kom till SPA fick jag först vänta och sedan fick jag följa med till rummet där kurbadet fanns och där blev jag lämnad.Där var det nedsläckt med tända ljus och fruktfat med exotiska frukter och någon fruktdrink. Fick inte ens i mig allt. Jag skulle ligga i det där kurbadet i 20 minuter. Det var mysigt där men jag hade tyvärr inte kameran med mig. Efter kurbadet skulle jag få halvkroppsmassage och det fick jag, hon var ganska hårdhänt men jag överlevde de 25 minuterna det tog att få massagen till.
Kort sagt var det en trevlig upplevelse jag gärna gör om. Och jag fick hela 3 timmar för mig själv och det är ju nästans lyx mitt i vardagen.
Tack till min underbara familj för den fina presenten ni gav mig och till min man som kommer på så fina gåvor bara han vill.


Kommentarer
Postat av: Ia

Oooo så härligt... :-)

2009-03-20 @ 12:41:06
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Karin

Och 2 sötnosar här då :)

2009-03-20 @ 12:43:26
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0