UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Elin


Fyra tv program jag brukar se:


Bolibompa
Filmer
(Jag ser inte så mycket på TV)

Fyra saker jag gjorde i går:


Åt frukost
Handlade
Vilade
Diskade

Fyra saker jag längtar till:



Våren
Spa
Alvins 2årskalas
Sommaren

Fyra saker som står på min önskelista:


OJ att få vara frisk och att familjen få må bra och att vi fortsätter ha det bra
Pengar är aldig fel de heller

Fyra saker jag avskyr:


Folk som pratar bakom ryggen
Lögner
Svek
Dom som tycker sig vara lite mer än alla andra
(behåller detta efter Elin)

Fyra saker jag tycker om att göra:


Umgås med familjen!
Shoppa
Laga mat
Sova

Fyra saker jag åt i går:


Fiskpinnar m mos
Smoothie
Mackor
öööh chips och choklad

Jag utamnar Ninnus eftersom jag vet att hon läser det här

Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt att du antog utmaningen :)

När är det Alvin fyller år?

2009-03-01 @ 21:57:11
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0