GRÄSÄNKA

Varit gräsänka under kvällen då min man jobbat extra men han var hem och åt middag och vi var och handlade hela familjen. Alvin fick huutovinsten idag. Ej sikke Lejbyxan, den var riktigt fin och jag är nöjd med den. Den var nog i absolut nyskick. Lönar sig att kika på huuto ibland.
Tänka sig att veckan närmar sig sitt slut redan. Jag var ju som sagt hos tandläkaren igår och skall tillbaka i juni och fixa ett gammal hål de inte behövt lappa på,då det varit så litet och sen en annan tand skulle väl också lagas men annars var allt okej, jag är nästans förvånad eftersom jag älskar att svulla onyttigt.
Nu skall jag kika runt lite till på nätet och hoppas ni alla har en skönt onsdagskväll.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag var hos tandläkaren i förrgår...burr..inte min favvo direkt..Men måste man så måste man.

2009-05-07 @ 06:17:04
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0