HEJ HEJ TISDAG

Tisdag idag då,frukosten och allt sådant avklarat. Förutom att jag måste fixa Lovas ena jeansklänning som kom från H&M eftersom kedjan kärvat såp tänkte jag se om jag kan fixa knappar eller något i den istället.
Kedjan for dessutom sönder då jag tog i lite.
Hon var förståss rätt ledsen över det. Idag var det alltså dags för tandläkare och jag har 2 tänder jag tänkte "fråga om", den ena har en äldre plomp som börjar sett dagens bästa dagar så kanske dom kan "renovera" den lite.
Jag skall också försöka hinna via mina föräldrars grav och plantera sommarblommor men det gör jag ensam sedan efter tandläkaren.
Barrnen skall vara hos farmor under tiden och jag hämtar dom sedan då svärmor skulle jobba lite ikväll på sitt jobb,med servering.
Ha en fin tisdag alla,här verkar solen skina idag.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Händig du är som ska sy fast knappar i klänningen istället för en dragkedja :)



Kram

2009-05-05 @ 09:16:35
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0