KATVIG MINIAPPLE

När jag ändå har ångan uppe med sommarshopping och påfyllnad av sommargaderoben åt barnen hittade jag ännu ett absolut måste åt Alvin. Jag hoppas de får in de rosa/lila med för detta är ett abslout måste i mina barns gaderob. Som jag väntat på detta print i de finska webshopparna.
Alvin har haft ett miniapple print förut i en suit som nyfödd baby.
Jag älskar Katvigs miniapplen. Så är det bara. Jakten på en eventuell matchande tröja eller klänning åt Lova har börjat på allvar NU. (Desperat ha,ha)


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, hoppas att då får tag i det du vill! Alltid kul med favoriter i repris, så att säga:.))

2009-05-20 @ 01:24:18
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0