NYTT PÅ KOMMANDE

Som ni vet köper jag ofta olika böcker och spel osv åt mina barn då jag anser att det är nyttigt och de tycker det är roligt.
Ikväll har jag främst tänkt på Lova. Lova har ju haft paus nu från talterapin men den skall ju upptas igen. Men hennes vilja att vilja lära sig är det inget fel på, så snart har hon två nya pyssel/läroböcker på kommande.
Bland annat  Kalle Kunskap skrivandets konst som är tänkt för barn som är i Lovas ålder och upp mot första klass.
Fem myror är fler än fyra elefanter, lek och lär, samt en sagobok, Sagan om det röda äpplet.
Nu ser jag framemot bokpaketet och Lova har redan frågat mig flera gånger när jag skulle beställa något nytt så nu har jag gjort det.
Samtliga böcker har jag beställt via AdLibris som är mitt absoluta favoritställe på nätet när det gäller bokhandel. Billigt, snabbt och med faktura i bokpaketet. AdLibris har förutom böcker även pysselmaterial, musiksagor, musikcd,ljudböcker, pc-spel m.m
Ett hett tips alltså för alla som är intresserade och inte har behov att klämma på allt innan de köper.
För er som kommer till finska sidan via min länk, så finns motsvarande även i Sverige.

Kommentarer
Postat av: emily

Tycker också det är super viktigt med lärande genom böcker och spel. Fast Engla föredrar böcker :)

2009-05-19 @ 08:59:43
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0