SHOP UNTIL YOU DROP

Japp, klockan tio imorse så var jag i staden på shoppingrunda. Eftersom vi är bortbjudna på 60-årsmiddag vid 17-tiden ikväll måste jag ju ha något att ta på mig. Hittade en hel outfit typ. Men svårt var det och dyrt blev det. För dyrt just nu. Nåväl.
Blev en jeanskjol med små volanger på, söt tyckte jag i affären, en blommig top,leggins, nya skor i sandalform och ny hårfärg + ett par "innefestskor" åt Lova som skall passa med klänningen hennes.
Förhoppningsvis kommer jag att använda allt detta även efteråt, det var tanken vart efter jag letade och provade.
Nu skall Alvin snart gå och vila och jag skall sedan kleta färg i huvudet under dagen. Vi lär inte vara sena på middagen heller, då Alvin är så rutinsbunden med sömnen att man inte kan dra ut på tiden allt för länge. Men jag hoppas ändå det blir trevligt och vi har bestämt att barnen får ge järneken i present åt hon som fyller, som jag funderade förut.


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt med en shoppingtur :)Hoppas ni har en trevlig kväll :) Kramar

2009-05-30 @ 21:41:14
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Erika

blev det någon shopping? :)

2009-05-31 @ 19:30:41
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0