SKÖN SLÖ SÖNDAG

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Är själv hemma med Alvin och skall börja diska och städa lite. Imorgon är det ju utflykt med parken så då åker vi allihopa och jag får inte glömma kameran hemma.
Nu är det ju mitten av maj kan man ju säga, tänk snart slutar Lova parken helt. Ännu väntar jag hem besked om vilken avdelning hon kommer att gå på i höst. Fast jag vill inte tänka på hösten nu, det måste ju få vara sommar först ett tag.
Maj är en speciell månad för mig, en av de vackraste just innan sommaren börjar. Nu är det grönt ute och djur har vaknat till liv och korna är på bete igen, men den är speciell på det viset att båda mina föräldrar har dött i maj. Och även min mormor.
Pappa 25 maj, mamma 29 maj och mormor 28 maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0