EN LITEN PERMIS

Vi har en liten permis just nu, vi fick lämna neurologen på Ackis i Uppsala och åka hem till Åland, men redan den 17.11 skall vi tillbaka för en dos karboplatin på barnonken om allting går som det skall och då skall vi även ta bort Lovas stygn hon har ju 2 ärr i huvudet och ett vid halsen och ett vid naveln.


Lova är glad åt att vara hemma. Hon tycker det är skönt att få sova i egen säng inatt. Och det tycker vi alla. Det är skönt skönt skönt att ha hela familjen på alla 4 hemma samlade för det är ju över 2 veckor sedan sist nu. Vad tiden går. Jag ber och hoppas på en lugn helg nu, snälla låt oss få det. Så vi hinner samla ork och lite styrka. 
Vi har ju haft så mycket motgångar nu den senaste tiden.

Jag bloggar lite mer senare ikväll tror jag. Jag borde nog hinna det då barnen lagt sig för att sova.

Kommentarer
Postat av: A-S

Ha en SKÖN helg! Det är ni värda!

2009-11-12 @ 19:36:29
Postat av: Isabelles mamma

Häääärligt ni får vara hemma o ladda batterierna,d e ni värda!

Postat av: Inger

Skönt för er att få vara hemma,håller tummar och tår att ni får en lugn och fin helg.

2009-11-12 @ 19:56:23
Postat av: Carina

Välkomna hem igen :) O jag hoppas o håller tummar o tår att helgen blir lugn för er!!!

2009-11-12 @ 20:26:00
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Amanda

så skönt för er att vara hemma igen. önskar er en jätte fin o lugn helg,. Kramar

2009-11-12 @ 22:36:24
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0