FORTSATT LUGNT

Sedan vi kom hem från Uppsala har vi haft det ganska bra bortsett från att jag däckade så illa efter vaccinationen. Det märks nog också i min blogg att det är lugnare, och att Lova mår bättre. Det märks också på statistiken av besökare, och bland kommentarerna. Man måste alltså inte kommentera vare sig jag bloggar om Lova eller om makaroner, men man får gärna också kommentera de vardagliga inläggen vilket får mina läsare att verka mer på ett " seriöst plan " och inte bara " ute efter att läsa om Lova " och bara kommentera då det händer henne något.
Hoppas ingen missförstår mig nu. Det är jätteroligt att mina läsare bryr sig om Lova men det är dit jag ville komma förut i ett annan blogginlägg, vem är ärlig och vem är falsk och vem står kvar om Lova skulle förlora kampen och inte bara försvinner för att " det roliga tog slut ".


Imorgon skall iallafall Lova ta nya blodprover och jag och resten av familjen håller tummarna att Lova kan få karboplatindosen i Uppsala på tisadag. Men nu är det så nära så nära, så det får inte komma något emellan. Vi får se om vi åker allihopa denna gång eller om bara Lova och pappa följer med.



 

 

Lova iförrgår

 



Alvin i omatchande kläder för ett tag sedan.
( Hade sovit i det )



Kommentarer
Postat av: Inger

Härligt att se Lova så glad, vad fin hon är. Hoppas att ni har haft en bra helg.

2009-11-22 @ 15:48:28
Postat av: Anonym

Jag läser oavsett även om jag hittade hit pgr av Lovas sjukdom. Kram

2009-11-22 @ 17:30:53
Postat av: Lena

Så herlig kosedress lillemann hadde, han er nå bare sååå søt da!!

Jeg forstår deg godt når du skriver om at det er koselig når folk kommenterer det vanlige livet også, ikke bare Lovas sykdom!!!



Her har vi det litt travelt i dag, men måtte jo innom å kikke til dere før vi reiser. For første gang på mange !!! år skal mannen min og jeg reise på tur alene, uten barn. Elisabeth er i såpass god form at vi tar sjansen på 3 netter i Barcelona. Du vet sikkert veldig godt hvor mye man trenger litt kjærestetid med mannen sin, i en ellers tøff hverdag.



Ha det så bra, klemmer fra Lena

2009-11-22 @ 17:52:44
URL: http://www.maelca.com/blogg
Postat av: Patricia

Håller tummar och tår för att inget ska komma ivägen inför tisdagen! Vilken fighter hon är. Hon riktigt strålar på bilderna du tagit. Skönt också att du mår bättre.

2009-11-22 @ 22:19:38
Postat av: Moa

härligt att se lova så glad :D

när jag var i alvins ålder hade jag säkert så omatchande kläder även när jag inte sov :p

hoppas ni har haft en fin helg! kram!

2009-11-22 @ 23:20:06
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Imsa

Vad fin Lova är med sitt snaggade hår! Om ni orkar och vill så har vi julmys på Tittut nästa gång (7.12), vi bjuder på glögg o peppisar!

2009-11-23 @ 20:16:27
URL: http://imsavimsa.blogspot.com
Postat av: Amanda

jag läser inte bara pga lovas sjukdom anna, utan för att din blogg är så mjuk och fin att läsa. kramar till er

2009-11-23 @ 22:50:39
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: BUTTE

SÅÅÅÅ goa kinder hon fått!! Lika söt som alltid.

Tänker på er varje dag



KRAMAR Lee "buttelina"

2009-11-25 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0