GNÄLLIG & TRÖTT

Inget nytt om Lova just nu, jag skall snart åka till sjukhuset, har fått veta att hon är trött och gnäller en del och har svårt att prata ännu. Hoppas det inte blir bekymmer med talet också nu efter det där anfallet. Hon var på skivröntgen redan igår kväll då hon kom in men den visade ingenting. Jag vet inget speciellt i skrivande stund utan får återkomma då jag vet mer. Bara att det är jobbigt, för något är det ju om man får ett så där stort anfall som hon fick så där bara. Och frågan är ju, kommer det att komma flera och hur ofta och varför syndes inget på röntgen. Dom har pratat med Uppsala iallafall, vi får se vad dom säger där borta.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men fy, jag blir så ledsen när jag läser detta. Stackars stackars lillan! Som om det inte räckte för henne, hoppas innerligt att det inte kommer att komma mer anfall för henne och att hon får bli frisk nu. Håller tummen hårt.

2009-11-02 @ 10:35:14
URL: http://fina82.blogspot.com
Postat av: Isabelles mamma

Äsch..hoppas d reder sig för er...



Krya på dig gumman Lova!!!!



P.s Isabelle ska helt plötsligt ha svinis sprutan så kolla med Uppsala om inte Lova oxå ska ha!

2009-11-02 @ 13:13:53
Postat av: Ajdins mamma

Hoppas allt blir bra snart :( krya på dig sötnos!

2009-11-02 @ 15:32:32
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Tessah

Första gången jag hamnade i din blogg.

Jätte fin!



Börjar med att skriva att jag kan bara tänka vad ni går igenom. Hoppas att er lilla flicka bli frisk nu!

håller tummarna hårt



Våra vänner förlorade sin 4:a åriga dotter i hjärntumör för 3 veckor sedan. :/ hemska sjuka.



Önskar det fanns nått som kunde hjälpa alla dessa barn som blir sjuka.



kram

2009-11-02 @ 15:33:28
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Sassa (Albins och Edvins mamma)

Hej! Många styrkekramar härifrån!!! Både till lilla Lova och till resten i familjen. Försök orka! Vi är nog många som tänker på er. Jag hoppas att det inte blir mer anfall och att Lova snart får må bättre igen...

2009-11-02 @ 18:02:50
Postat av: Carina

Tänker på er jämt!!! Styrkekramar

2009-11-02 @ 18:53:47
URL: http://ina2girl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0