HEM IDAG

Vi åker hem nu med kvällsbåten som går klockan 19 från Kapellskär, det blir skönt att komma hem igen. Det har varit bra, avdelningen är bra, personalen är toppen. Inget att klaga på, men hemma är ändå hemma.


Lova har fått sina cellgifter, gjort synundersökning och träffat en neurolog. Allt var egentligen okej, hennes syn är inte bra men annars är allt annat för tillfället bra med hennne. Natten sov hon också hyfsat bra trots medicinering via
PAC.en mitt i natten en sväng. Men nu skall vi bara hem och Lova väntar på lördagen för då är det ju lilla jul på Åland.


Jag hoppas på att få mer fart på bloggandet snart igen men jag tycker ändå att jag bloggar flitigt med tanke på vilken situation vi lever i. Men det är skönt att få ner det på text, jag kan gå tillbaka och läsa, och det blir ju också lite av ett minne åt Lova och som jag fått bevis för, hjälp även åt andra föräldrar och anhöriga till barn med cancer.

Kommentarer
Postat av: Trollmor

Håller faktiskt med, tycker du bloggar riktigt ofta.. Du verkar kunna slänga in ett inlägg även dagar du kanske inte har tid/lust ibland.. (kanske bara tolkar så s)

Men jag kollar in varje dag ändå..



Kram

2009-11-25 @ 16:06:28
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Carina

Har varit dålig på att kommentera de senaste dagarna men helgen var intensiv på gott och ont.datasladden till laptopen dummar sig igen, men försöker läsa ikapp igen. Ja hemma är alltid hemma :)

Kram

2009-11-25 @ 19:19:43
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Moa

Jag tycker också du bloggar bra. Tråkigt att synen inte är bra, men det är väl tyvärr så när tumören sitter där den sitter... Men hon har väl bara tumör på ena ögats synnerv iofs, men ser dåligt på båda ögonen?

Kram!

2009-11-25 @ 19:47:00
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Fredrik

Jag tycker du är otroligt stark som orkar blogga dig samtidigt som du går igenom detta. Förstår kanske att det även är ett sätta att få tömma sig på tankar och ord som man bär inom sig. Hoppas allting går bra, mina tankar går ofta till er. Kram

2009-11-26 @ 08:55:31
URL: http://worldoffredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0