LILLA JUL

Lilla jul avklarad här hemma, barnen glada åt sina små paket. Dock blev det ingen julmat men eventuellt blir det att äta lite hos svärmor imorgon istället.
Lova har mått bra idag, och det känns ju roligt. Men imorgon skall hon och ta blodprover för att trombisarna var lite låga igen. Vi får se vad de visar imorgon nu då.
Jag skulle fotografera lite ikväll men då dog batteriet så det blir inte nya foton just nu, får lägga det på laddning först.
Inget annat har väl hänt sen igår, maken var ute med jaktlaget idag och var borta flera timmar.
Blir bara ett kort blogginlägg, jag har lite ont i magen och så skall vi se på en film lite senare tänkte vi, om jag inte går och lägger mig när magen dummar sig. Är det inte det ena, så är det det andra.

Kommentarer
Postat av: mickiz

ååh, va härligt! Att ni fick en bra lilla jul! :) kramar till er alla

2009-11-29 @ 20:54:35
URL: http://baramickiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0