LOVAS HÅRFUNDERINGAR

Lova har funderingar över sitt hår. Eftersom hon inte har så mycket hår kvar har vi pratat om håret litegrann.
Idag sa hon att hon ville ta bort det sista sedan så att det kommer nytt fint hår. Vi får se hur det blir, Lova bestämmer, men med tanke på att hon redan är halvrakad, tunnhårig och slitet hår blir det nog det bästa valet hon gör tror jag, så att det nya håret som kommer sedan får chans att växa ut helt.






Lova innan operationen.
Och funderar på sitt hårs framtid.


" Jag får ju nytt fint hår sedan fast dom tar det gamla"


Kommentarer
Postat av: A-S

Varje gång jag läser din blogg slås jag av hur tapper er Lova är!

Ni är fantastiska hela familjen som möter motgångar med optimism och framtidstro (ja, säkert har ni svåra stunder också) men hela din blogg genomsyras av hopp trots allt lidande.

Din blogg lämnar ingen oberörd!

2009-11-09 @ 12:05:29
Postat av: Oca

Vilken kämpe till dotter ni har! Har nog läst alla inlägg men inte kommit av med att kommentera, styrke kramar till er alla!

Och försenade födelsedags gratulationer! :)

2009-11-09 @ 13:45:36
URL: http://ocas-corner.blogspot.com
Postat av: Carina

Hon ser så pillemarisk ut hela Lova :)

Fina bilder tar du oxå det ska du veta!!

Kramar

2009-11-09 @ 16:08:05
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: gummor madde

gulle lova där ligger hon o njuter ser man (förstå mig rätt).. alltså man ser hur hon funderar. :-)

2009-11-09 @ 20:24:11
Postat av: Toja

Jag tycker Lova har tagit ett bra beslut :) tänk så mycket fina sjalar och mössor det finns om hon vill ha "frisyr" under utväxttiden!

Hon är en cool tjej!

2009-11-09 @ 21:39:53
Postat av: Jossan

Sötnos där! Härlig min!

2009-11-10 @ 09:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0