MEN HALLÅ, GOMLULLE

" Kom här lilla vän så ska du få se vad Farbor Olla har att bjuda på, jo här får du smaka på en GOMLULLE."

Hallå gomlulle liksom. Okej porrgodis bland barngodis är väl onödigt men jag tyckte namnet gomlulle lät så himla ja, jag vet inte för jag började först skratta, gomlulle. Lika spännande som dajmkryss och disco Fi**a och andra Familjelivsanvändbara ord.

Där använder alla föräldrar ord som tjejmagen, mysrester och snippa och mysa och geggveck och gud vet vad för olika ord de namnger redan namngivna saker med.
Det är garanterat en familjelivsmedlem som döpt snoppgodisen till gomlulle. Det tror jag det.


Läs om Gomlulle här.

Kommentarer
Postat av: petra

underbart inlägg.Mitt uppe i allt tråkigt,sorligt och otroligt rörande som finns att läsa i din blogg så fick du mig att le.

Tänker på er, och hoppas för guds skull att eran tjej blir bättre, det är så orättvist att barn blir sjuka, barnen är det käraste vi har.

2009-11-05 @ 23:30:56
URL: http://jagoalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0