SNART LILLA JUL

Snart är det Lilla jul på Åland, redan nästa lördag är det dags för barnen att få en liten julklapp. Det är ett litet traditionellt firande här på Åland. Lite tjuvstart på julen så där. Men mysigt. Och så blir det första advent.
Jag håller på letar någon ny trevlig bloggbakgrund för även bloggen måste ju pimpas lite innan jul.


Om en granne redan fått upp till min förvåning lysande snögubbar, tomtar och allt vad som kommit upp i lusthuset så gör det knappast något om min blogg får en lite juligare känska. Men just idag när solen skiner känns julen kilometervägar bort, och inte bara bakom knuten.


Och snart, alldeles om några ynka veckor fyller Lova 6 år. Stora tjejen. När hon föddes och innan vi gick hem från BB så kom min barnmorska in och sa, ta till vara på den här tiden, snart går hon till skolan.




Kommentarer
Postat av: Moa

mysigt med lite tjuvstart :)

har också rätt svårt att fatta att det är jul snart :p ska fixa önskelistan i helgen har jag tänkt iallafall...

kram!

2009-11-21 @ 13:55:14
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

God morgon!

Vilken fin blogg du har.



Hoppas allt är bra med dig?

2009-11-22 @ 08:42:35
URL: http://milliez.nu
Postat av: Anna

Ska bli mysigt med lilla jul! Det är så trist med all regn och mörka kvällar, ska bli kul att få upp lite adventsljusstakar m.m. Ha d bra! Härligt att höra att Lova mår bättre!

2009-11-23 @ 14:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0