BLODPROVER OK

Lovas blodprover idag var okej. Nya på torsdag. Eftersom Lova inte får cellgifter 1 gång i veckan mer så kommer jag inte att ha så mycket att skriva om det hoppas jag nu mellan behandlingarna, utan uppdaterar vart efter det är dags. Hon är trött ännu såklart och fortfarande ett cancersjukt barn med en lång och kämpig tid kvar även om det nu inte kommer att ges cellgifter lika ofta utan det följer ett schema som tunnas ut efter en tid. Hon är självklart lika infektionskänslig och kan ännu inte gå på dagis som andra barn.

Utöver det har hon klarat sig på bara 2 Pamol-F igår mot att behövit ta massor mot nervsmärtorna i armarna. Vi får se hur länge det håller i sig, när blodvärdena sjunker brukar smärtorna bli mer markanta. Jag känner att jag har ordentlig bloggtorka just nu, och att det bara blir samma och samma för att läsa. Men ni verkar tappert hänga fast vid bloggen iallafall när jag kollar statistiken. Det ger mig iallafall lite mer ork att fortsätta hålla bloggen levandes.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan..



Skönt o läsa att er lilla söta Lova har bra blodprov,har börjat följa med er resa!



Isabelle mår oxå bra här o hennes blodprov e bra...



Visst e PamolF bra att ta till vid värk o smärta..enkel o ta o smakar inte illa!



Kram Camilla,mamma åt Isabelle med ALL!

2009-10-19 @ 16:38:30
Postat av: Inger

Hej. Skönt att de är bra med Lova, följer din blogg alla dagar. Ha de gott

2009-10-19 @ 16:50:09
Postat av: Carina

Skönt att proverna visade bra iaf :)

2009-10-19 @ 16:59:12
URL: http://ina2girl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0