EN LUGN LÖRDAG

Jag har hunnit göra en lite annat idag, allt utom att städa och dona hemma menar jag. Jag har hunnit via stan och shoppat lite, jag har hunnit laga en god och fin smörgåstårta. Ja, det var väl ungefär vad jag har hunnit med egentligen idag, att handla ingredienser till smörgåstårtan ingår väl också i dagens vad jag har gjort.
Jag tänkte försöka få in en bild på den sedan för de som nu intresserar sig för det.


Nu har jag uppdaterat bloggen med dagens första och egentligen totalt meningslösa inlägg. Men det har inte hänt något som skulle vara spännande nog att blogga om, ha överserseénde, min blogg är inte bara en blogg om Lova och hennes sjukdom. Här kommer som sagt att ventileras en massa olika saker och även dyka upp sådana här helt vanliga tråkiga inlägg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0