FÅR SE HUR DAGEN BLIR

Natten har förlöpt bra och Lova behövde ingen värkmedicin inatt men imorse spydde hon galla och var eländig och ligger ännu till sängs. Hon har fått sina mediciner och de har hållits kvar i magen så magsjuka är det inte. Hon verkar trött igen. Kanske tog hon ut sig igår då hon bara ville leka och leka och inte alls vila efter en hel vecka på sjukhuset.
Eller om det är medicinerna som blir för många och för starka.

Jag måste ringa 2 samtal idag också bara jag hinner och jag som typ har telefonfobi, jag tycker inte alls om att ringa en massa olika ärenden men nu om aldrig förr får man avvänja sig vid den med och vackert ringa överallt, tänkte föra Alvin till parken idag och hoppas på att han vill stanna och leka några timmar där. Vädret ser ut att bli fint idag iallafall. Om Lova orkar upp sen kanske hon och jag kan baka något också annars kanske jag skulle ta och göra det själv.

Ja och så har vi fått en råtta som gnager för fullt på natten precis någonstans i sovrummet. Vi har ju en oinredd vind också där de säkert klättar upp och tar sig in på något vänster och vis.
Ruben vakna, gör din plikt nu och ligg inte där och jäs!!! (Syftar på våran katt)



Kommentarer
Postat av: Carina

Jaså e Ruben en liten latgris ;) han kanske inte vet hur en råtta ser ut o va han ska göra me den....nåja de har völ sina instinkter....när man vill att de ska ta livet av nåt typ nåt otäckt kryp så då ser dom inte ens det men mitt i natten när man vill sova...då hittar de alla möjliga konstiga saker o jaga runt efter....

2009-10-08 @ 18:05:39
URL: http://ina2girl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0