LUGN KVÄLL HEMMA

Lugn kväll hemma igen. Lämnade av Lova och maken min till sjukhuset efter kl 17 ikväll och jag for hem vid 19 igen, plockade upp Alvin via farmor.
Lova var glad för hon fick 4 gratisböcker från biblioteket.

Läste lite medans jag la Alvin och sedan då jag loggade in på min blogg såg den helt skitskum ut. Jag fick panik och tänkte att nu har någon knackat in sig i min blogg och rör runt där inne så jag radera kodmallen och la in samma igen och nu funkar den samt att jag bytte lösenord. Utifallatt.

Jag fick besked idag att jag har fått handikappsbidraget beviljat för Lova och det kändes också bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den såg rent ut sagt gräslig ut ett tag s Skönt att ni blev beviljade, konstigt vore det annars.

Kram

2009-10-05 @ 21:13:54
Postat av: Moa

Skönt att du fick handikappsbidraget beviljat! Kram.

2009-10-05 @ 23:06:23
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Jessica

Hej jag läser din blogg varje dag, och den berör mej något alldeles.

Jag ser på eran underbart söta lilla Lova som kämpar mot smärta och elände, och allt för ofta börjar mina tårar rinna när jag tänker på hur hela eran lilla familj mår och har det just nu!



HÅLLER TÖMMAR OCH TÅR ALLT JAG KAN ATT DET SKALL BLI BRA MED ERAN LILLA PRINSESSA!!



Många kramar till dej som är så stark att du orkar skriva// Jessica

2009-10-05 @ 23:42:06
Postat av: Lotta

Vad skönt för er att ni fick det beviljat. Tycker att sådant borde man få automatiskt är ens barn blir svårt sjuka.

kram

2009-10-06 @ 08:26:28
URL: http://lottaf.blogg.se/
Postat av: sonja mattsson

grattis,va skönt att du fick igenom de, hoppas på att ni får en bra dag, tänker mycket på er kram sonja

2009-10-06 @ 09:28:07
Postat av: Jossan

Jätte skönt att ni fick ett possitivt besked, det var länge sen. Det är konstigt att man ska behöva lägga ner så mycket energi på papper och byråkrati när all kraft behövs till de sjuka barnet, sig själv och resten av familjen

2009-10-06 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0