PYTTEMJUK

Igår skulle jag ringa pyttemjuk men då hade dom hunnit gå hem för dagen då jag fick tid över. Nu har jag precis ringt pyttemjuk och fick prata med någon kvinna som kunde engelska och något få ord svenska.

Och vem tusan är pyttemjuk undrar ni som inte vet. Jo dom jobbar med att ge ut giltiga lagliga koder för att aktivera windows igen. Så jag är ju laglig jag i oftast vanlig ordning och när jag formaterade om datorn måste man ju igen aktivera windows, över nätet eller via telefon. Jag fick inte kontakt med nätet så jag fick glatt ringa dit bara. Pinsamt att inte höra alla siffror rätt men mest skrattade hon åt mig eftersom min kod stämde med hennes och jag hörde fel då jag fick en ny nyckel av henne i min tur men nu är det aktiverat. Min hjärna är inte till för teknik och engelska klockan 10 på morgonen. Men nu är allt i sin ordning återigen. Tänk på det här ni som tänker vara lagliga men inte formaterat innan, ni får 30 dagar på er att ringa pyttemjuk eller installera om allt återigen. Jag har varit med om det en gång förut för något år sedan. Men så länge ens egen nyckel stämmer överens med deras är det lugna vattnet.
Och varför måste man nu ringa pyttemjuk, jo de vill i den längsta möjliga mån förhindra just kopiering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0