VOLVO GRÄVMASKIN ÅT ALLE

Har inte så mycket att skriva om den här dagen men den har varit skön och bra på alla sätt. Lova har mått bra och Alvin och jag hade några timmar på tumis senare, Lova var med farmor några timmar.
Alvin och jag besökte Wirrans och åt middag där och sedan var vi till Dillen och till Sparhallen. På Dillen fick Alvin en ny leksak han sett tidigare på Mattssons här i Godby men den var dyrare här ute än i stan faktiskt.
Hoppas på att få en dag snart med Lova och göra något roligt också. Bara hon och jag.

På Sparhallen köpte jag bara batterier och så underlakan till sängen samt ett påslakansset som Lova skall få. Och smågodis såklart.


 

Alvin med sin nya radiostyrda Volvogrävmaskin.

( Joggingdräkt, Hummel )

 

 


Lova som har mått bra i några dagar nu.

( Knapptröja Molo, med älgprint )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0