BRANDBIL OCH KORV OCH LÅGT HB IGEN

Idag var det jippo här nere i byn eller vad man skall kalla det för. Barnen fick hoppa hoppslott gratis och så åkte vi brandbil och åt korv. Det här brukar annordnas varje år av Finströms FBK. Lova ville inte ha korv, sen när de stängde och vi for hem ville hon ha korv. Det är väldigt jobbigt för henne då hon inte vet själv vad hon vill, dessutom har HB återigen sjunkit ned till 86 nu igen.
Hon såg väldigt trött ut idag. Vi lånade också 4 böcker på biblioteket. Jag brukar ju oftast köpa våra böcker så man får behålla dom men idag så lånade vi, för ovanlighetens skull. Jag har även hunnit fota lite idag, bl.a med brandbilen men har ej lagt in bilderna.


 

Lova i favoritnattlinnet, med prinsessor.


Kommentarer
Postat av: Lowa

Gulle vännen va fin hon är i sitt prinsesslinne... och hur kan barnen på dagis vara så elaka... men, som du skrev.. bra om dagispersonalen kan diskutera Lovas sjukdom med barnen så att de förstår lite mera. Då tror jag faktiskt att de slutar, kanske även att föräldrarna till dagisbarnen borde få veta för att besvara barnens frågor på rätt sätt. Det där löser sig, tyvärr vill man ju som förälder gå in och förklara både ett och annat när barnen blir påhoppade oavsett om de är sjuka eller inte. Helst av allt ringa runt hela världen för att få stopp på eländet.

2009-09-05 @ 23:38:02
URL: http://www.lova.bloggagratis.se
Postat av: Lowa

Jag förstår att det känns som om du inte räcker till.. så kommer det tyvärr att förbli resten av våra mammors liv. Man lever i ständigt dåligt samvete för att hinna med allt.. och speciellt för dig som lever i en enorm oro och press. Försök, försök komma ihåg dig själv också, och att allting inte behöver vara så perfekt med hem och hus. Stor kram till hela familjen!

2009-09-06 @ 08:06:35
URL: http://www.lova.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Men vilken sötis! ^^ Vilket jättefint nattlinne hon har!

Stackarn som har så lågt hb igen. Inte konstigt hon mår lite dåligt då ju. Jag vet själv hur trött och hängig man blir. Lite blod hade kanske inte varit så dumt iaf så hon kan slippa dom där bergochdalbane dipparna.

Hoppas ni får en fin söndag iaf.

Kram

2009-09-06 @ 09:52:23
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hoho 86 i hb, not so high. Stackarn, sött hon poserar där i sitt nattlinne =)



Alla familjer har sina up & downs. Bråkar man inte om pengar så bråkar man om barnuppfostran etc. etc. För tillfället skulle jag kunna kasta min karl i sopis, d går jag inte i skymundan med =)

2009-09-07 @ 22:40:25
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0