GLASSBILSSVAR

Fick ju förut en fråga av en läsare.

Orkar ni med en glassbil nu hem så ordnar vi det? Jag har lovat och det håller jag. Att se till att Lova får det hon missade i torsdags. Hon ser väldigt väldigt trött ut gumman er. Medan Alvin är cool som sjutton. O håller tummarna att inte han får det Lova genomlider + ni i familjen

Mitt svar: Lova vill gärna att glassbilen dyker upp. Gärna runt kl 18-19 någon kväll om han kan ordna det, och han får gärna spela en trudilutt också om det går bra för henne. Det betyder mycket för henne då hon missade det förut.
Anledningen med tiden är att då är det störst chans att vi alla är hemma också och förhoppningsvis får se glädjen hos båda barnen.
Jag vet inte om jag skall skriva rätt ut vart vi bor, men om du säger att han skall köra till Sol-Britts gula grannhus där barnen bor, i Grelsby. Då måste han aboslut veta.



Kommentarer
Postat av: Annica

Okey Anna-Maria, Lova och Alvin samt mannen i huset.

På lördag kl 20, strax över...

Det passade tyvärr inte farbror glass tidigare pga sista glasskörningarna i stan. Men lördag då är det er kväll. Så håll barnen vakna så kommer ni höra glassbilens plingande hos er.

Självklart ville han komma och göra Lova och även Alvin lite extra speciella med en särskild rutt för er del.

Blir det några ändringar för era planer så är hans nr: 0405429909 till glassbilen hälsade han.

Nu har Lova och Alvin något att se fram emot den här veckan. Lite ljus i höstmörkret.

2009-09-28 @ 10:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0