LIVET HAR SINA LJUSA STUNDER

Livet har sina små ljuspunker, i all kaos och röra finns lilla Alvin, denna gång stannade vi hemma då Lova var kvar på sjukhuset i stan med sin pappa. Alvin måste också få vara det friska barn han är, och slippa se sjukhus hela hela tiden. Det räcker med att funderingarna kommer ibland, tänk om han också får opticusgliom då han också har NF1. Och risken att få det då finns. Jag vet ju redan om 2 syskon i Sverige som bägge fick det och då blir man att fundera ännu mer. Jag vet inte om jag skulle orka med att göra denna resa en gång till med ännu ett barn.


Mammas lilla pojke, har gjort sig fin.

Snälla, snälla låt honom förbli frisk.


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Fina lilla, coola Alvin!

Håller tummarna hårt för att han ska få fortsätta vara det friska barn som han är nu!



Kramar

2009-09-27 @ 23:12:16
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Annica

Orkar ni med en glassbil nu hem så ordnar vi det? Jag har lovat och det håller jag. Att se till att Lova får det hon missade i torsdags. Hon ser väldigt väldigt trött ut gumman er. Medan Alvin är cool som sjutton. O håller tummarna att inte han får det Lova genomlider + ni i familjen

2009-09-27 @ 23:25:42
Postat av: Miriam

Det värsta, eller bästa, är att du skulle orka med det en gång till, för att du måste.



Men - jag hoppas och ber av hela mitt hjärta att Alvin ska slippa gå igenom vad hans storasyster går igenom.



Många kramar!

2009-09-28 @ 07:41:00
URL: http://www.meramiriam.se
Postat av: Carina

Hihi Sötgrisen Alvin :D

2009-09-28 @ 17:43:24
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Eva

Håller tummar och tår för att du ska slippa fler anhöriga med cancer, du har haft din beskärda del, med råge! Kram

2009-09-29 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0