MÖTE I MORGON OCH UPPSALA

Imorgon kl 10.15 skall jag och min man befinna oss på barnavdelningen i Mariehamn för vi är tillkallade att vara med på ett möte med Snuffe (överläkare där) och en massa andra för att diskutera Lova och bl.a den ekonomiska biten samt vardagen.
Vi är berättigade en hel del hjälp om vi vill ha den. Hjälp i vardagen och ekonomiskt bidrag för inkomstbortfall m.m sägs det.

Nu skall detta gås igenom. Och på eftermiddagen klockan 16.00 så reser min man och Lova iväg till Sverige igen, till Uppsala. Gud vad jag kommer att sakna dom. Speciellt Lova. När man vet att det är ett sjukhus hon kommer att resa till under några dygn.
Jag har hunnit packa hennes lilla väska redan med det viktigaste, bara att lägga till tandborste och tandkräm sedan så är allting färdigt kan man säga. Lilla vännen, så mycket du skall behöva utstå redan. Men du är en riktig liten kämpe, och humör som heter duga.


 

Lova har vaknat efter narkosen i Uppsala då dom opererat in hennes venport.



Kommentarer
Postat av: Jill

Va skönt om ni får hjälp, det kan nog behövas då man är i en situation som eran:( Är nyfiken på en sak, som jag funderat på. Vill inte du följa med till Uppsala, eller varför är det alltid D som far? Inget illa menat, undrar bara. Jag själv skulle nog vilja att vi for båda 2, men det är jag det och alla gör som dom vill. Inte behöver du svara heller, men det är en tanke som slagit mig bara! Ha d bra o lycka till med allt!

2009-09-14 @ 19:48:50
Postat av: Trollmamman Lowa

Va duktig hon är lilla Lova.. och du, det där finfina tangentbordet kommer att göra susen på bloggandet :) Lite prinsessigt jaaa.. men va gör det...Lillebror får väl klistra dit ett bilar, bilar märke så kommer mamma att skriva med racerfart. :)

2009-09-14 @ 20:30:55
URL: http://lova.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0