NY DESIGN OCH DAGEN SOM GÅTT

Håller på städar upp i bloggen, i början då när jag startade den ändrade jag hit och dit men nu fick jag något nytt ryck att ändra om den så vi får se hur länge jag håller mig halvnöjd.
Lova åkte till farmor och har varit där idag men skall snart komma hem och Alvin håller på rustar på med pappa. Jag har hunnit laga middag och lata mig och tvätta en maskin tvätt och diska men nu är det ny disk där igen eftersom vi ätit. Jippi liksom, det eviga städandet var det.
Vi har ju haft tur med vädret och igår var vi på öppna gårdar och tittade. Jag skall blogga ett skilt inlägg om det senare.

Kommentarer
Postat av: Hann

Vilken vacker bloggdesign!!

Inget fel på den förra, men det är något med den här som är bättre...



Varma tankar till hela er familj!

Hanna



2009-09-20 @ 18:30:23
URL: http://forsberghanna.blogg.se/
Postat av: Christin

Har ju redan mailat dej om Ludwig o hans opticusgliom! =) Hittade dej på nf´s forumsida! =)Kramar till er! /Christin

2009-09-20 @ 21:05:50
Postat av: veronika

guu vilken härlig layout du fixat!

varma höstkramar till er. kram

2009-09-21 @ 06:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0