SJUKHUS 3 TIMMAR

Idag har jag och Lova varit på sjukhuset i 3 timmar igen. De satt en ny fjäril i porten, tog blodprover och värdena var okej så det blev en ny dos med cellgifter (Vinkristin) På fredag skall vi tillbaka och ta nya blodprover och få intyget för glasögonen och så måste jag sätta mig och maila en person ikväll angående Lovas talterapi, hur vi nu skall hinna med den också när vi har så mycket annat. Hallå liksom jag vill hinna få ha lite privat familjeliv också.
Annars har det varit en hyfsat bra dag. Lova nämnde dock att hon har ont på sidan av huvudet då hon vaknar, det brukar gå bort sedan under dagen sa hon så jag måste nämna det imorgon också. Är det inte det ena så är det något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0