SKOFYNDAT KÄNGOR

Igår fyndade jag kängor på rea. Kavat. Dock är dom nog liiite för stora tyvärr och Alvin har förälskat sig i dom redan.
Dilemma. De fanns ju ej numret under heller tyvärr. Vi får se vad som händer med dessa fin fina fodrade Kavatkängor i storlek 26. Han har redan klampat runt inne med dom, barfota förståss. Väldigt stolt.


 

Måste också passa på och tacka Lady Dahmer som förut räddat min kodmall och ryckte in nu med, med kort varsel och redde upp den åt mig. Det var bara som sagt en simpel sak men jag var helt stirrig idag och hittade inte felet själv idag. Tack!

 



Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilka fina kängor!

Och kanske är det bra att dom är lite stor...då kan han ha dom hela vintern :)



Kramar

2009-09-29 @ 15:09:46
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0