TRÖTT ÄNNU

Lovas trötthet bara fortsätter. Läget är ungefär som det varit, bara att hon har ätit lite litegrann, lite plätt och lite saft, lite mjölk och multitabs. Hon jämrar sig och gnyr på natten så man lyssnar mest på hennes ljud så man sover inte så mycket själv heller, stunder här och där. Det är synd om henne. Hon blir så arg och frusterad på all medicinering också. Hoppas hon kan vara hemma nu på lördag då en snäll bloggläsare ordnat med att den skulle komma en extra rutt via oss bara för Lovas skull. (Och lite Alvins med hoppas jag såklart för han har ju också missat den nu)

Imorgon skall hon ju till sjukhuset igen, vi får se vad alla värden visar och om det blir en ny träff med Vinkristinen.
Och om allt är okej blir det Uppsala inkommande vecka den 6 oktober. Vi var ju precis där tycker man och hon är så trött och det är dom doserna hon får där som drar ner henne riktigt. Man förstår bättre och bättre varför många barn också sitter i rullstolar på avdelning 95A nu. Det är en riktig pärs kroppen går egenom. Stackars barn.


Lova när hon kommit hem från sjukhuset, jättetrött.


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Stackars lilla Lova!

Inte konstigt att hon är trött efter allt hon går igenom...men hon är trots allt en tapper liten krigare!



Håller tummarna för att hon kommer att vara hemma på lördag då glassbilen kommer!



Kramar

2009-09-29 @ 10:55:38
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Majsan

Ja, stackars barn. Det gör så ont att tänka på hur de lider. Och stackars mammor som måste se sina barn lida och samtidigt vara starka och positiva och hålla igång vardagslivet.

Jag håller tummarna att hon är hemma när glassbilen kommer!

2009-09-29 @ 11:34:59
Postat av: Annica

Ja Alvin var medräknad i glassbilen som var en självklar grej för mig. Inte ska han tvingas avstå en massa för systern är sjuk. Därför skrev jag som jag gjorde förut. Att jag ansåg ni gör bra som delar upp er. Lova o mannen till Uppsala och du och Alvin här hemma. Då får Alvin egen tid med dig. Istället för måsta åka med till Uppis alla ggr. Han är som sagt frisk nu och ska få känna sig frisk så som han gör hemma och på lekparken mm.

Svårt o skriva vad jag menar eg men jag hoppas du förstår ändå :-)

2009-09-29 @ 11:47:15
Postat av: Annica

Vad kul att någon är så snäll och fixar glassbilen på extra turer! Hoppas Lova kryar på sig!

2009-09-29 @ 12:49:00
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: sonja mattsson

hej vännen ja vad säger man, i genteligen......<3 önskar er lycka till med allt tänker på er varje dag kram sonja

2009-09-29 @ 22:16:06
Postat av: Tessa

Gullee söta! Ja nog måste det finnas en kraftig inre styrka för att ta sig igenom denna pärs. Duktig hon e! (O ni med).

2009-09-29 @ 23:29:58
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0