JOBBIGA SAMTAL

Har haft jobbiga samtal om Lova idag. Det var tänkt att bara ge palliativ vård från och med nu. Men vi tänkte försöka bara ett tag till med den nya cellgiften och se hur hon mår och mår hon bra får hon väl fortsätta den tid det är kvar.
Nu är dagarna så där. Hyfsat bra för det mesta men inte så som man önskar de var. Lova har egentligen ingen chans att överleva med andra ord. Vi har kommit så långt i diskussionen att hon kommer att få eventuell syrgas vid kramper samt fortsatt smärtstillande nu och annan nödvändig hjälp. Men om hon själv slutar andas så där bara, kommer de inte att hjälpa henne eller lägga henne i respirator då vi tillsammans inser att det är bara att " plåga" henne vidare i den här mardrömskampen. Det är bara gröt i huvudena på oss. 4 kommer att bli 3 och man vill inte skriva det. Man vill inte tänka det, man vill inte uppleva det. Men det är precis vad vi gör. Allt gör ont, ända in i hjärteroten.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Finner inga ord, så jag skickar istället den varmaste kramen till er, och framför allt till lilla fina Lova.

2010-04-07 @ 16:35:29
URL: http://iseeisee.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Det finns inga ord starka nog så jag sänder er massor utav kärlek istället. <3 <3

Varma kramar Izabelle

2010-04-07 @ 16:38:56
Postat av: Jennifer

Man kan absolut inte sätta sig in i eran situation , men jag hoppas innerligt att ni får ha det mysigt tillsammans den tid som är kvar.. Det svider i ens hjärta att läsa om lilla Lova, och det är helt omöjligt att försöka förstå hur ni känner...

Jag hoppas på att hon slipper ha ont, och att hon kan få le den sista tiden med er.

2010-04-07 @ 16:40:58
URL: http://jennifernording.blogg.se/
Postat av: Erika

Önskar det fanns nåt man kunde göra eller säga, men finner inga ord. Ta vara på tiden ni har kvar. Tänker på er...

2010-04-07 @ 16:41:22
Postat av: Erica, emil oalva o ville

Vi skickar kramar och styrka till er!! tänker på er! kram

2010-04-07 @ 16:45:49
Postat av: Tove

Jag vet inte vad jag ska säga, det är fruktansvärt att det ska behöva vara såhär. Tänker på er.

2010-04-07 @ 16:49:22
Postat av: Katta

Hej kära ni!

Har följt er blogg ett tag och det gör så ont att läsa om Lovas kamp mot den här fruktansvärt orättvisa sjukdomen... Varför?!

Jag förlorade själv min förstfödda dotter under förlossningen pga att hon hade ett kromosomfel som gjorde att hon inte kunde leva utanför min mage. Det är det absolut värsta jag varit med om, jag fick inte ens en chans att få lära känna henne... Sorg och smärta kan man inte mäta eller ens jämföra men det ni går igenom berör mig djupt och tårarna bara rinner. Vi fick lyckligtvis en dotter till 15 månader senare, alldeles frisk och alldeles underbar. Men hur som helst kommer vi alltid ha ett barn för lite, hur många vi än får... Det finns inga garantier för något i livet, man kan drabbas av det mest fruktansvärda på mindre än en sekund. Ta vara på NUET så gott ni kan, tappa inte hoppet! Mirakel har skett förr!! Med all den kärlek som omger Lova och med den läkarvård hon får så kanske cancern trots allt förlorar...! Tänker på er och önskar av hela mitt hjärta att Lova blir frisk och ni får vara den fantastiska familj ni är.

-från en mamma till en annan <3

2010-04-07 @ 16:54:25
Postat av: Caroline

Finner inga ord och kan helt omöjlig förstå vad ni går igenom,men det gör ont att läsa.Njut allt vad ni kan av varandra den tid som är kvar.

2010-04-07 @ 16:55:17
Postat av: Moa

Det är så ofattbart, det finns verkligen inga ord... Många kramar!

2010-04-07 @ 17:02:25
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Camilla Bergström (Smillamilla)

Åhhhhhh fy!



Nu sitter jag här med tårarna rinnandes ner för kinderna. Önskar att jag kunde göra något för att detta inte skall få hända lova eller er familj.



Det ända jag kan göra är att skicka en liten kram.



KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM



2010-04-07 @ 17:03:48
Postat av: Anna

Finner inga ord :(. Ta hand om varandra! Styrkekramar!

2010-04-07 @ 17:04:10
Postat av: Therese D

Tänker på er!!!

2010-04-07 @ 17:05:42
Postat av: Camilla

De gör så fruktansvärt ont i mej att läsa vad som väntar Lova, tårarna rinner, de får bara inte vara sant!! Lova se till att du övervinner den där JÄ.LA SKITCANCERN NU!! <3

2010-04-07 @ 17:09:21
Postat av: Anna-Ida

Tårarna rinner längs kinderna.

Önskar de fanns något jag kunde göra.

KRAM!!!!

2010-04-07 @ 17:15:18
Postat av: Isabelles mamma

Kära ni!



Tårarna rinner ner för mina kinder,jag har hoppats o bett för lilla LOVA..tänkt att ett under kan ske..men denna förbannade cancer får jag skriva så..tar allt för många liv allt för många barn får detta skiiit...tänker på er o på er dotter..4 ska bli 3...hjärtskärande verkligen..usch kan inte ens tänka tanken till slut att d kunde vara vi d kan bli vi vi har ju oxå en dotter med cancer vår förstfödda..er förstfödda...varför finns det cancer??? VARFÖR!!!



Kramar o många tankar åt er!!

2010-04-07 @ 17:28:42
Postat av: Fröken Upp&Ner

Fy va hemsk! Kram på er alla!!!

2010-04-07 @ 17:31:32
URL: http://mittlivuppochner.se
Postat av: Camilla

Lilla söta Lova. "Varför?" ekar i mitt huvud, men inga svar finns. För ingen människa kan förklara meningen med att ett litet barn drabbas av dödlig sjukdom. Skickar lite varma tankar och energi i alla fall.

2010-04-07 @ 17:46:32
Postat av: Linda

Inget man säger förändrar er situation. Önskar jag kunde göra något för att lindra. Kan inte ens föreställa mig er smärta. Tänker på er.



Kram

2010-04-07 @ 17:51:33
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Majsan

Oj, så hemskt. Vilket stort lidande för er alla. Det saknas ord.

2010-04-07 @ 18:05:13
Postat av: linjes

åhh fyfan jävla skit cancer,det gör ont överallt här oxå även om jag inte känner er personligen å inga ord kan ju trösta heller



Massa kramar till er hela familjen

2010-04-07 @ 18:05:43
Postat av: Zchimla

JÄVLA SKITCANCER!



Tänk om Lova kunde hoppa ur sängen och ropa: April April - jag har lurat er.

4 ska bli 3 - reklamen snurrar framför mina ögon - barncancerforskning 4 stolar och en är tom.. men det du upplever är ingen reklamfilm - det är verklighet



JÄVLA SKITCANCER!!



Kramar Z



2010-04-07 @ 18:07:27
Postat av: Jeanette (Morty)

Usch f-n vad detta är orättvist, det är ju inte så här det ska vara!!! Sötaste lilla Lova och hennes underbara familj. Varför?? :( Får ont i hela kroppen när jag läser och tårarna bara rinner. Håller med - jävla skitcancer!

Tänker på er och skickar en STOR KRAM till hela familjen

2010-04-07 @ 18:09:22
Postat av: Heidi

Det är hjärtskärande att läsa om er kamp. En kamp för livet och nu en kamp mot klockan. Det finns inga ord som kan lindra er smärta, det inser jag. Men jag önskar att ni får några lyckliga stunder med Lova innan det är dags att skiljas åt. En stor kram åt er alla men speciellt till lilla fightern!

2010-04-07 @ 18:19:34
Postat av: Erika

finner inga ord, skickar massor med kramar till er

Tänker på er

2010-04-07 @ 18:21:57
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se
Postat av: Patricia

Man önskar så att det fanns något man kunde göra för att lindra er smärta...eller för att ändra på det hela men det finns inget jag kan göra. Förutom att sända de varmaste kramarna...men vad hjälper det...en dag i taget. Ta hand om er.

2010-04-07 @ 18:27:21
Postat av: Malin

Tyckte det verkade finnas hopp senast ni pratade med läkarna, eller så är det jag som försöker läsa med hoppfulla ögon. Blir så ledsen. Varför ska detta drabba ett oskyldigt litet barn, det finns ingen rättvisa här i världen. Alla dessa ord från läkarna men jag släpper fortfarande inte mina tummar för Lova. Många tankar till er. Kram Malin

2010-04-07 @ 18:31:03
URL: http://rabarba.se
Postat av: Anki

Tänker på er! Massor med styrkekramar till er! KRAM

2010-04-07 @ 18:40:24
Postat av: Susanne - Sannibus

Vet inte ens vad jag skall säga. Jag ÖNSKAR att det fanns något jag kunde göra. Hade gladeligen gett henne ett par år från mina :( Kramar i massor till er!

2010-04-07 @ 18:40:41
URL: http://www.sannibus.blogspot.com
Postat av: Emmelie

De gör så ont i mig. Jag vet inte va jag ska säga. Men vill sända er en stor kram

2010-04-07 @ 18:41:15
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Celinda

Kan inte annat än ge er styrke kramar.För inga ord i världen hjälper då man sakta känner sitt barn försvinna ifrån sig.Kram.

2010-04-07 @ 18:47:27
URL: http://tvasjalar.blogg.se/index.html
Postat av: Sara (Kiron)

Många tankar till er alla o en stor KRAM!

Sara

2010-04-07 @ 18:49:07
Postat av: Linda

Gråter när jag läser om er. Det är så fruktansvärt/kram

2010-04-07 @ 18:53:44
Postat av: Imsa

Nej...det skulle ju inte bli såhär. Lova har så mycket kvar i livet att upptäcka och så ska hon inte få göra det.



Tack och lov att hon har en fin familj som älskar henne och ger henne värme och trygghet. Men det är så onaturligt att barn ska dö före sina föräldrar. Tänker på lilla Alvin också, han blir utan syster...



Finns inga ord för att trösta förutom att vi tänker på er och hoppas att Lova inte ska ha ont och lida.



Tusen varma styrkekramar!

2010-04-07 @ 19:23:13
URL: http://imsavimsa.blogspot.com
Postat av: Camilla

Kändes som att kroppen frös till is när jag läste om Lova :( Finner inga ord. Ta hand om varandra och jag hoppas att Lova får må bra den tid hon har kvar. Kramar!

2010-04-07 @ 19:34:03
Postat av: Amanda<3

mina ögon tåras och mitt hjärta värker när jag läser ditt inlägg anna-maria..jag finner inga som helst ord...massa varma kramar, ni finns i mina tankar <3

2010-04-07 @ 19:45:10
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Kikar in här flera gånger varje dag och läser om er.

Tårarna rinner ner för min kind tycker så synd om er.

Har läst bloggen ifrån början då jag har hängt me i dansktråden ej varit aktiv och skrivigt i tråden men följt den ändå under flera år så det känns i hjärtat att läsa om lilla Lova. Har själv en Lova 6 år gammal. Kram på er och eran familj.

2010-04-07 @ 19:49:11
Postat av: Eve

Åh, vad tungt!

Stor kram till er alla!

2010-04-07 @ 20:08:28
Postat av: Patricia

Tänker på er alla och kan inte förstå varför vissa måste råka ut för så mycket, tusen kramar från en mamma som blivit starkt berörd av din blogg. Du är fantastisk!

2010-04-07 @ 20:15:31
Postat av: Malin-mamma till simon o casper

Vet inte vad jag ska skriva, detta borde ingen förälder behöva gå igenom. Ta hand om tiden Lova har kvar, o ta hand om varandra! Kram

2010-04-07 @ 20:21:18
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

Den låter så fruktansvärd den situation ni befinner er i nu, den ångest jag får av att läsa om den är bara en bråkdel av den smärta ni måste känna.

Jag ber för er och hoppas på det bästa!

2010-04-07 @ 20:21:57
Postat av: am

kramar om , länge länge

2010-04-07 @ 20:28:42
Postat av: Wanna

Styrkekramar! Förstår inte varför livet är så orättvist, ingen ska behöva mista ett barn!!!



Vill bara sägga till dig Lovas mamma att jag tycker att du är stark och modig som så öppet berättar om hur ni har det.

Skall in i det sista hoppas på ett mirakel för er skull!

2010-04-07 @ 20:31:15
Postat av: Tessa

Gråter. Vad orättvist att inte lilla Lova ska få leva längre än såhär. Styrkekramar.

2010-04-07 @ 20:42:33
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jill med mina 3

Ååååhhhhh=( Så ledsamt att höra, skulle vilja kunna göra ngt, men vad kan vi göra mot den där elaka cancern! Skickar MASSOR med styrkekramar åt er, tänker på er ofta!

2010-04-07 @ 20:46:45
Postat av: Isa

Känner inte dig och känner inte någon i familjen, men hamnade in på din blogg via en annan blogg. Tror jag har läst vartendaste ord du skrivt om Lova och er kamp mot hennes sjukdom. Fint skrivet och otroligt att ni orkar. Mycket gripande blogg!



Jag önskar er allt det bästa, och OM det nu är så att Lova förlorar kampen mot cancern så önskar jag er all styrka i världen att ta er igenom allt.



Många kramar från Isa med tårar rullande ner för kinderna

2010-04-07 @ 20:47:24
Postat av: Jessica / Tjollabolla

Fy faan... Vad det värker i mitt hjärta! Hur är det då inte i era... Det går inte att föreställa sig och det är så förbannat orättvist!



Massa kramar och massa kärlek....

2010-04-07 @ 20:53:32
URL: http://milosblogg.blogspot.com
Postat av: Anne

Mina varmaste tankar och kramar till er.

Postat av: Toja

Tänker på er. Kram!

2010-04-07 @ 21:06:34
Postat av: Carina

Det gör så ont i mig att läsa det du skriver, har gråtit många gånger när jag läst din blogg, det är med så många blandade känslor man bläddrar ner till "dagen rubrik" av ditt inlägg, man hinner tänka så många tankar de få millisekunderna innan man kommer dit. Hoppas så att hon inte ska behöva ha ont, att hon ska få må bra lilla Lova, eller vill inte ens skriva det, att hon får ro. Vi är många som är med er i tankarna alla dagar. Varenda dag jag går till jobbet o går förbi dörrarna så skänker jag en tanke åt er, när jag går därifrån tänker jag på er, även hemma fladdrar tankarna via. Önskar så att det bara var en mardröm som man kunde väcka er ifrån. Det är så förbannat orättvist det här livet...

Ta hand om varann o hoppas tiden som är kvar blir så bra den kan bli. Styrkekramar

2010-04-07 @ 21:06:41
Postat av: Linda Olsson

Mina tankar hos er <3

2010-04-07 @ 21:07:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skickar massor av kramar, vi hoppas innerligt att ett miraket ska inträffa, kramar

2010-04-07 @ 21:08:51
Postat av: Marianne

Mycket styrketankar till hela er familj. Sköt om er.

2010-04-07 @ 21:29:13
Postat av: Linda

Det finns verkligen inga ord... Jag tänker på er, och hoppas trots allt att allt går snabbt och smärtfritt om det nu måste gå åt det hållet. Jag önskar av hela mitt hjärta att ett mirakel ska ske, det har ju hänt förr!



Ta hand om er, alla fyra! Många kramar!!

2010-04-07 @ 21:44:50
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Styrkekramar till er alla och ta tillvara på den tid som finns.

2010-04-07 @ 21:46:36
Postat av: marianne

Ja vad kan man säga? Vad kan man skriva? Cancerdjävulen kommer än en gång att lyckas.



Fy fan är allt jag kan säga vilken mardröm.

Kram

2010-04-07 @ 22:02:27
Postat av: annica (trunken81) fl

Gråter floder när jag läser tillbaka i era senaste inlägg, känner med er och er stackars fina lilla tjej. Fy vad orättvist. Söta stackars lilla lova..:(

2010-04-07 @ 22:26:01
Postat av: mira

och det gör ont att läsa. skickar stora kramar!

2010-04-07 @ 22:32:11
URL: http://metrobloggen.se/missne
Postat av: Sara

Hittade hit till din blogg för ett tag sen. Ville bara säga att det gör så ont i hela mig när jag läser om vad som kommer att hända er dotter.

2010-04-07 @ 22:38:48
Postat av: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Mina tankar och böner går till er.

Lilla Lova, så obarmhärtigt livet

är mot dej och din familj.

Om det ändå fanns något man kunde göra.

Säger som många andra -

det finns inga ord.

Många, många Kramar till

Lova, Mamma, Pappa o Alvin

Titti

2010-04-07 @ 22:43:15
Postat av: Lotta

Var ett tag sedan jag var inne och läste och blev helt chockad, tårarna bara rinner kan knappt förstå att det händer. Hoppas verkligen att det finns mirakel och att det kommer till er.

Många bamsekramar till Er alla!

kram

2010-04-07 @ 23:08:40
URL: http://lottaf.blogg.se/
Postat av: THEA och Grodan (Moa)

Tårarna bara sprutar, tänker så mycket på Lova och dig och er allihopa. Sänder massor av kärlek och kramar till hela familjen.

2010-04-07 @ 23:29:37
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh fy fan! Det gör fysiskt ONT att läsa, bara skakar, fan va tungt! :-( orättvisa jävla värld! VARFÖR VARFÖR VARFÖR?! kramar känns futtigt ...men ändå: KRAMAR!

2010-04-08 @ 01:47:25
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: fridda

Lova..lilla hjärtat.

Så ledsen man blir...

Styrka o kramar!!

2010-04-08 @ 07:16:34
Postat av: Jelly

Det gör ont i mitt hjärta när jag läser ditt inlägg idag. Livet är inte rättvist! Jag är verkligen ledsen för er, för Lova och för framtiden. Mina tankar finns hos er varje dag. Stor kram!

2010-04-08 @ 07:48:57
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: siv

Vad det gör ont för er skull, önskar jag kunde hjälpa er. Styrka åt er o Lova, er lilla härliga prinsessa.

2010-04-08 @ 07:57:04
Postat av: Sassa (Albins och Edvins mamma)

Ni är i mina tankar jämnt och ständigt! Många stora varma kramar!

2010-04-08 @ 08:10:08
Postat av: Emeli

Sitter här med tårfyllda ögon. Blir så ledsen när jag läser om barn som är sjuka. Tycker barn borde få vara friska. De som har (borde ha) hela livet framför sig.



Vet inte vad jag ska skriva mer. Tänker på er i sorgen och smärtan.



Styrkekramar till er!

2010-04-08 @ 08:34:30
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Marie

Det gör så ont, så ont att läsa om er kamp... Finner inga ord, den smärta ni upplever är det värsta man kan uppleva. Gör tiden så fin som möjligt, ge varann kärlek i denna svåra stund. Ger allt mitt hopp till lilla Lova <3

2010-04-08 @ 08:43:09
URL: http://www.andersson.ax
Postat av: Karin (Albins mamma)

Även jag sitter här med tårar i ögonen när jag läser, tänker på er. Så fin Lova. Skickar styrkekramar till er, önskar att jag kunde göra mer...

2010-04-08 @ 10:43:45
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Åsa och Emil

Vi tänker på er varje dag,jag säger bara j..la cancer...



Många styrke kramar från Fam nilsson

2010-04-08 @ 10:47:07
Postat av: Elin

Önskar det kunde ske mirakel

en stor varm kram till er alla

2010-04-08 @ 10:59:50
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har följt din blogg ett par månader och inte kommenterat något förrän nu. Jag vill bara sända ett ton styrkekramar!!!! Det är så svårt att förstå och det skär i hjärtat fastän det inte ens är mig det gäller. Jag önskar med hela mig att det sker något under, ett mirakel, och att Lova klarar sig. Jag hoppas det verkligen!

2010-04-08 @ 11:22:22
Postat av: Linda m. 3

Tittar in här dagligen och tänker ofta på er! Att som främling tänka på vad Lova och ni andra går igenom gör mig så ont. Hur ont det gör för er går inte ens att föreställa sig.



Skickar många kramar och fortsätter att be för er!

2010-04-08 @ 11:26:08
Postat av: johanna

jag önska verkligen att det sker ett under. det är bara jobbit sånt här. vad skall man göra åt det? finns det något man kan göra?

2010-04-08 @ 11:35:46
URL: http://johannanylund.blogg.se/
Postat av: johanna

Vill bara att ni ska veta att jag tänker på er! följer er blogg och det man önskar är ju att det där miraklet skulle ske.

Önskar jag kunde krama er och gör det genom att krama mina barn en extra gång. hoppas ni kan känna att vi är många som tänker på er och försöker ge er lite stöd och styrka.

Kramar

2010-04-08 @ 11:38:29
URL: http://ll
Postat av: Didricks farmor

man kan absolut inte sätta sig in i er situation

men med er blogg har ni förmedlat många tankar och även styrka till oss läsare jag tror att i slutet kommer Lova att ge er styrka ,tack för att vi får följa er

2010-04-08 @ 12:51:44
Postat av: Eva

Har inte varit inne på ett tag. Får både ont i magen och tårar i ögon när jag läser om hur ni har det. Önskar jag hade ett magiskt trollspö som kunde göra allt bra igen...

Kram

2010-04-08 @ 13:45:14
Postat av: sofie

Har Precis hittat din blogg från familjeliv.Så orättvist livet är jag finner inga ord vill bara ge fina lilla Lova och hennes familj många kramar

2010-04-08 @ 14:48:11
URL: http://sofieskaos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tänker på er. Jag förstår vilka fruktansvärda beslut ni har hamnat ta och det gör så ont i mamma-hjärtat att göra det. Jag hoppas att ni får en fin tid tillsammans. Absolut finns det mirakel, men tyvärr behöver man ibland ändå inse vad som kommer att hända. Man kan aldrig förbereda sig på att eget barn kommer att dö, även om man inser fakta. Njut av varandra, ta foton, hand/fot avtryck, snusa på er lilla Lova! Ta även hand om varandra, ni föräldrar. Man sörjer på olika sätt o det måste man få göra. Tyvärr kan man lätt glida ifrån varandra i en sådan här situation, men jag hoppas att ni bara blir starkare ihop!Styrkekramar från en änglamamma!

2010-04-08 @ 15:58:37
Postat av: Linda

Det finns verkligen inga ord, man blir alldeles stum. Kram!

2010-04-08 @ 16:26:34
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/
Postat av: Himmelohelvete

NEJ NEJ NEJ!!!!! Varför??? =(=(



Finns verkligen inget som är så orättvist som när små barn ska behöva drabbas...



Tänker på er mycket och önskar så allt bara var en dröm!



Varmaste tankar till er och massa styrka!!!



<3<3<3

2010-04-08 @ 16:30:14
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Lotta

Finne er inga ord,tårarna trillar ner för mina kinder,men tänker på lilla Lova och hur hon kämpar och ger en massa styrke kramar till er alla andra,själv ha jag mist en släkting,en e friskförklarad och en som just opererats,men ändå tänker jag mera på er Lova <3

ta vara på tiden ni har tillsammans



KRAMAR

2010-04-08 @ 16:42:41
Postat av: Agneta

Inga ord kan hjälpa. Varma tankar till er i denna svåra tid.

2010-04-08 @ 16:51:56
URL: http://agnla.blogspot.com
Postat av: mickiz

För var dag som jag går in på din blogg och läser, hoppas och ber jag om att de ska stå att de hittat bot till Lova att hon blir frisk. Känns så overkligt alltihop... Massor med styrke kramar till hela familjen. <3

2010-04-08 @ 16:51:58
URL: http://baramickiz.blogspot.com
Postat av: Moa

Hej.

Blir så ledsen när jag läste din blogg.

Vi brukade prata innan på familjeliv, visste inte vad som hänt med Lova förräns nu. Är så ledsen och jag vet inte vad jag ska säga... Sänder tankar och styrkekramar till er!! KRAM!

2010-04-08 @ 17:04:14
URL: http://andreasamoa.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Hittade din blogg hos Beckabitch och ville bara komma in och skänka en tanke ...

Vet inte vad jag kan skriva, men stor kram från mig.

2010-04-08 @ 17:43:12
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej! Vad ska man skriva i en här situation inga ord är rätt eller fel, man känner sig så maktlös, kan inte sätta sig in i de känslor ni har, det går inte för någon annan även om man varit med om liknande. Det är så fel, så jävla fel. Varför??



Tänker på er! Många Kramar Jossan

2010-04-08 @ 17:54:21
Postat av: Linn Olsson

Jag beklagar så otroligt mycket. Jag har inga ord. :(

2010-04-08 @ 18:08:55
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Maria Iturra

Jag kommer aldrig att kunna föreställa mig vad ni går igenom. Men vill skicka en kram till er alla. Ta vara på den tiden som är kvar. Mitt hjärta värker för er. Barn ska inte bara råka ut får sånna här saker.

Lilla gumman! Massor av kramar till alla er!!!

2010-04-08 @ 18:45:38
URL: http://loveliveandlaugh.blogg.se/
Postat av: Malin

Kram!

2010-04-08 @ 18:47:53
Postat av: Therése

Sänder kramar till er allihop. Önskar man kunde göra mer..



Vänliga men tårfyllda hälsningar från en bloggföljare.

2010-04-08 @ 19:01:16
Postat av: Jenny

Finns inga ord som räcker till. Önskar så jag kunde göra något för att ta bort smärtan ni lever med. Mina varmaste kramar till hela familjen.

2010-04-08 @ 19:23:58
Postat av: Malin & Elise

Vet inte vad jag ska skriva, men otroligt orättvist.



Många kramar

2010-04-08 @ 20:51:38
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Postat av: MARIA

Hittade hit och läste om er underbara fantastiska familj....hittade tillbaka igen och fick läsa om ert hårda slag mot orättvisornas orättvisa...så fel..så hårt slag mot er som redan kämpade i motvind......



Ni är helt fantastiska som orkar dela med er till alla oss anonyma...ni är starka....starkare än livet själv......

2010-04-08 @ 20:53:55
Postat av: Frida

Vad ont det gör att läsa om Lova!! Det värker i mig! Jag VILL inte att världen ska vara så här orättvis!!

Jag känner er inte men känner en enorm ilska och sorg när jag läser om er underbara men så sjuka lilla Lova. SKITCANCER!!!

Många kramar till er alla.

2010-04-08 @ 20:55:55
Postat av: Linda

styrkekramar till er hela familjen.

2010-04-08 @ 21:15:02
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: LottaH

Har läst om Lova ganska länge men aldrig kommenterat innan. Lider med, skickar styrkekramar, blåser på sårigt hjärta, håller om...

2010-04-08 @ 22:10:19
Postat av: Ida

Många styrkekramar och pussar skickar jag er!

2010-04-08 @ 22:12:39
URL: http://pysselpussar.blogspot.com
Postat av: Joanna

Önskar er all lycka i framtiden! Det är ni fan värda!

Och kram till lilltjejen. Att en så liten ska behöva vara så stark! Det är inte rättvist.

2010-04-09 @ 12:06:27
URL: http://jagochliten.blogg.se/
Postat av: thile

Så underbar solstråle dere har <3

Takk for vi for dele med av nydelig videosnutt.

Tenker på dere, en utrolig tøff tid.

Klemmer om dere <3

2010-04-09 @ 14:34:27
Postat av: Susanna

Livet är så orättvist, att ni skall behöva gå igenom det här, att någon överhuvudtaget skall behöva gå igenom något sånt här. Jag beundrar dig o din styrka att skriva så öppet och ärligt om allt elände. Kram

2010-04-09 @ 20:49:31
Postat av: Jacqueline Fantenberg

Hejsan !



Jag har kikat in hos er lite då & då för att se hur det går !



Jag har inga ord annurlunda än någon annan i beklagande !

Men Önskade att jag hade en magisk trollstav som kunde trolla bort allt det onda i Lovas kropp och låta henne få leva som ett barn ska göra !



Om det nu finns en högre makt än oss den sk "skaparen" varför utsätter han människan i synerhet de små som han precis gett liv till detta helvete?????????????Vad är meningen att skapa liv om han nu ändå snart ska förgöra det liv han skapat på en gång??????????????



Jag vet och förstår att det är skittungt , men försök tro och peppa varann i synerhet lilla prinsessan med positiva tankar !



Jag önskade som sagt att jag hade en magisk trollstav som jag med denna kunde trolla bort allt det onda i Lovas kropp!



Sänder er styrka och positiva tankar !

2010-04-21 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0