SMYCKEN

Lova har ju fått smycken. Hela två stycken faktiskt. Först det från dom fina " pölsekärringarna " och sedan ett från Lillfinger, jag beställde ju ett eget från Lillfinger men de kände så med med Lova så de gjorde ett åt henne som de skänkte.
Lägger in lite bilder på smyckena, fast svårt att få allt rättvist med kameran.










Smycket från Amanda Egilsons design och " pölsekärringarna ".





Lillfingersmyckena, smycket till höger är det Lova fick av dem, en droppe med hennes lillfingeravtryck och namn ingraverat.





Mitt hjärta med barnens lillfingeravtryck samt namn.

Tusen tack Lillfinger för smycket ni gav åt Lova.

Kommentarer
Postat av: Tasnim | Vardag & Bloggdesign

Vilka jättevackra smycken! Verkligen unika och fina.

Kram

2010-04-23 @ 16:24:32
URL: http://tasnim.blogg.se/
Postat av: marianne

Åh vilka fantastiskt fina halsband jätte-jätte-jättefina!! Förstår att du blev glad.

KRAM

2010-04-23 @ 16:46:06
Postat av: Amanda<3

så himla fina o så betydelsefullt :D kramar

2010-04-23 @ 18:25:44
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Moa

Vilka jättefina smycken!

2010-04-24 @ 14:46:35
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Jeanette (Morty)

De med avtrycken var ju verkligen jättefina!



Läser här ofta och tänker på er....

Massa kramar till hela familjen

2010-04-24 @ 22:48:28
Postat av: Carina

Va vackra halsband ni fick och köpte, så himla fina.

Känner att jag missat lite här eftersom jag inte haft passligt att titta in här riktigt , ibland har man varit inne en snabbis o läst men inte hunnit ge nån kommentar..ska läsa ikapp mig nu tänkte jag :)

Kramar till er

2010-04-25 @ 12:12:50
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jättefina smycken!



Jag blir så ledsen och arg när jag läser din blogg.. Ledsen för att eran Lova måste ha så ont och vara sjuk, ledsen för att ni måste se henne ha ont och vara sjuk. Arg för att hennes liv bara har börjat, arg för att det är så orättvist.



Jag håller mina tummar och tår för att cancern ska ta en snabb vändning mot det bättre! Skickar en massa styrkekramar till er!

2010-04-26 @ 17:29:37
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0