ALLMÄN FÖRVIRRING

Var fick jag ifrån att skolan skulle börja den 16.8 när den börjar imorgon torsdag? Fast och andra sidan vad spelar det för roll nu nu längre när vi inget skolbarn har.
Jag har mest varit trött de senaste dagarna, umgåtts mycket med en vän som kommer hit nästans när man ber om det. Vi vrider i oss mockarutor och pratar om allt möjligt, egentligen inte så mycket om Lova, men det är skönt ändå att bara vara.


Alvin har varit hemma med mig, han har varit riktigt mammsjuk, han har inte velat åka till farmor heller just nu, men farmor har hälsat på hos oss ibland en stund.


Upp och nervända världen. Och vi får åka med i livets centrifug. Nu måste ni komma ihåg att rösta järnet på Lovas sommarfoto också för det är ju bara 2 dagar kvar att rösta. Sedan får vi se vad som händer. Länken hittar ni i bloggens meny, till höger. Klicka på den.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag röstar dagligen på Lovas bild. Det har hela tiden sett ut om om antingen Lova eller hunden skulle vinna, men nu har det ju kommit en från ingenstans som får massor av röster varje dag.

Kan inte alla länka till Lovas bild på sin facebook så att hon vinner?! :)

2010-08-18 @ 10:10:11
Postat av: Anna

Skönt att du har en sån vän. Såna behöver man.

Kram

2010-08-18 @ 10:25:30
Postat av: Hannas pappa

Uppochner...precis.

"massmis med"

Niklas, Hannas pappa

2010-08-18 @ 10:45:13
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Titti

Röstar varje dag från alla våra datorer!!

Hjärtekramar Titti

2010-08-18 @ 10:57:13
Postat av: Linda

Härligt med såna vänner !

2010-08-18 @ 11:44:46
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Anette, mamma till lilla Elias i himlen

Röstar på Lova varje dag =)



Skönt att du har en vän som kommer precis när du behöver och att ni kan prata om annat. Det är värdefullt om nåt.

Kram till dig och Alvin

2010-08-18 @ 12:13:12
Postat av: Kia

Förvirring och allt känns upp och ner.Vår läkare sa att i detta tillstånd man befinner sig i kan jämföras med en form av "Demens"Jag gick till tandläkaren rätt dag men fel vecka.Lämnade bilen olåst med mobil och plånbok i,min man kom ifrån jobbet 1timma innan han skulle sluta.Detta är bara en liten del av allt "konstigt" vi har gjort.Men det är normalt och då får vi tro på det.Ha det bra,kram Kia

2010-08-18 @ 13:10:36
Postat av: Lotta

Röstar varje dag! Va skönt att du har vänner att "bara vara" med :)

2010-08-18 @ 14:09:55
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Didrick och Mollys farmor

alla dom som har en vän som kommer när man mest behöver de och som man kan prata hemligheter eller bara vardagen med,då är man lyckligt lottad och bonus blir ju också att få äta en massa gott tillsammans!!

2010-08-18 @ 14:51:33
Postat av: Nickis

Jag röstar varje dag! :)

2010-08-18 @ 16:07:51
Postat av: yvonne

kram

röstar på Lova varje dag, men såg att hon är trea nu

2010-08-18 @ 17:01:00
Postat av: en annan mamma

Ja, så är det. Förvirrat. Ena dan väller sorgen och saknaden över en och man klarar knappt nånting. En annan dag får man inte riktigt tag i känslorna, man känner sig avstängd. Vissa dagar kan kännas riktigt skapliga.

Men nån förhoppning om att det nånsin mera blir bra - har man inte.

2010-08-18 @ 17:44:01
Postat av: Anna

Ibland är det precis det man behöver... Att få prata om något annat än allt det ofattbart jobbiga som man mitt upp i.



När jag var som djupast ner i min förlossningsdepression så kunde jag tycka att det va jätteskönt att för en stund få prata om nåt annat än hur jag mådde...



Kram!

2010-08-18 @ 17:53:54
URL: http://www.imloved.se
Postat av: Sandra

Jag vill så gärna rösta på den söta sommarbilden av Lova men det kommer hela tiden att det inte går. För mig funkar det bara att rösta ungefär en gång i veckan, tråkigt!

Imorgon i skolan (om jag kommer ihåg) ska jag gå in på skolans datorer och rösta en gång från alla datorer jag ser att är ledig under dagen.



Du kanske tror att det bara är mammor som läser din blogg, men jag är en 17-årig tjej som gillar din blogg jättemycket :) Jag har följt den rätt så länge.

Jag tänker ofta på dig, din man, Alvin och Lova!

2010-08-18 @ 19:06:37
Postat av: catarina

Härligt med riktiga vänner! Jag röstar varje dag och tycker det är synd att man inte kan rösta FLER gånger per dag....Lycka till i tävlingen!

2010-08-18 @ 19:14:11
URL: http://vardagsdagboken.blogspot,com
Postat av: Carina

Fint att läsa att du har nån som du kan bara vara med o prata om allt o inget o mumsa på goa mockarutor :)

Styrkekramar

Och jag ska rösta järnet nu, som om jag inte gjort det förut ;)

2010-08-18 @ 19:16:01
Postat av: Maria Nilsson

Jag röstar på din Lova varje dag, än kan den vinna om alla fortsätter rösta.

Den där blomsterängen dök upp från ingenstans och fick mängder med röster, nästan lite konstigt.

2010-08-18 @ 19:51:59
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Skönt att ha en vän som du kan prata med och för en liten stund glömma allt jobbigt för en stund. Du är verkligen värd såna stunder! :)

Ska in och rösta på bilden också!



Sv. Ja, vinsten var någon av deras produkter. Vet inte vad, antar att det kommer som en överraskning...spännande! :)



kramar

2010-08-18 @ 20:37:56
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: S&A

Vi blir väldigt rörda över det du skrivit, kan inte föreställa oss det du gått igenom. Vi är otroliga vi människor som orkar oss igenom det värsta som kan hända oss. Du är en fantastisk kvinna! Vad har gjort dig stark att orka? Tack för att du delar med dig av livet. <3



Varma hälsningar Senada och ann-louise

2010-08-18 @ 21:24:31
URL: http://balansnu.blogg.se/
Postat av: Amanda<3

kram till er alla :)

2010-08-18 @ 23:57:38
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: therese

Här har man varit på semster i 3 veckor och när man kommer hem får man läsa sån jävla skit som folk skriver till dig! Vad är det för spån? Jag hade exakt de tankarna nä Lova dog, du som älskar att frossa i kläder nu kan du inte köpa alla de fina tjejkäder du ser, det kan låta konstigt i vissas ögon men har man ett sånt stort intresse för kläder så har man. Och det hanldar ju inte om kläderna i sig utan som du skrev att det e så mkt du inte kan göra numera för jag håller med man sätter inte klänning på pojkar i vardagen. Vill inte dra upp detta igen nu men jag blir bara så arg, du behöver ju inte publicera detta om du inte vill. Känner bara att jag måste säga att jag förstår hur du menar och att jag inte fattar vad det är för ryggrdslösa männiksor som sitter och ger sig på dig i din ändlösa sorg. Som jag sagt många ggr innan garanterat någotn från FL e to.m som man vet vem man lär sig snabbt hur folk skriver... Tänker på er nu i denna jobbiga tid med skolstart och allt. kram

2010-08-19 @ 08:29:42
Postat av: Titti

Har länkat ut till många vänner och vänners vänner på Facebook. Håller med flera andra när det gäller bilden som leder??? Var kom den ifrån ?? Något skumt är det. Hur som helst så är Lovas bild den finaste av dom alla oavsett vilken plats hon kommer på i tävlingen.

Kram till dej & familjen

2010-08-19 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0