REGN UTE

Regn ute men torka i min bloggfantasi. Jag och Alvin var i skogen i förrgår. Vi hittade ett blåbär, wow liksom och så hittade vi några ynkliga gula kantareller som räckte till en svampmacka. Alvin tyckte skogspromenaden var jätterolig, stövlade runt och hade sitt leksaksgevär med, ja för ett sådant har han för han vill jaga som pappa. Pappa själv har ju en hög med riktiga gevär men dock säkert inlåsta i vapenskåp, ja jag har faktiskt också ett eget gevär, för jag tog jaktkort för väldigt många år sedan men jagar inte längre och de gånger jag var ut var mest för skojs skull då maken for ut.
Nu låtsades Alvin att han var ute på jakt, det riktigt lyste om honom. Tyvärr blev kameran hemma då det var en spontantripp vi gjorde och jag hade t.om bara foppatofflor på, så vi var inte så länge ens, skogen ligger ju bara ett stenkast bort här från huset.


Tack också för alla gratulationer över vinsten som blev en Nikon d3000, systemkamera.



Gäsp!

Kommentarer
Postat av: Kia

Vi bor också vid skogen,det infinner sig alltid ett lugn där och det duger bra med foppatofflor.Simon älskade vår skog och då är det lättare att gå där.Tänk om det varit tvärtom,att han avskydde den.....Grattis än en gång till vinsten,så roligt!!Kram Kia

2010-08-25 @ 19:49:27
Postat av: Camilla

Att gå i skogen är underbart!

Grattis till en toppenkamera, jag har den och är sååå nöjd!

Kram på dig

2010-08-25 @ 20:34:57
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Miriam

Stort grattis till vinsten! Din bild på Lova är verkligen fantastisk. Och grattis till kameran, det är efterföljaren till den jag har och jag är så nöjd att vi köpte d3000 till jobbet :)

2010-08-25 @ 21:14:02
URL: http://www.meramiriam.se/
Postat av: Kerstin

Jag måste bara få hylla de svenska handbollskillarna! Vet inte om ni såg fångarna på fortet idag? Men de var Lag handboll mot Lag fotboll. Handbolls laget vann och fick ihop 42000 kr lite drygt och skänkte det till barncancerfonden.

Hejja hejja!!



Massa kramar /Kerstin

2010-08-25 @ 22:28:08
Postat av: Lotta

Skogen är som härligast på hösten! =) Nu blir det många fina bilder med nya kameran gissar jag ;) Grattis igen! Bilden var verkligen en värdig vinnare. =)

2010-08-25 @ 22:40:47
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Elsie Persson

Har följt bloggen länge och röstade varje dag

Vill bara säga grattis till vinsten Det var ett underbart foto av lilla Lova

Kramar till er

Elsie från Skåne

2010-08-25 @ 22:41:04
Postat av: Amanda

åh, en skogspromenad är jätte härligt speciellt såhär på höstkanten :) kram till er

2010-08-25 @ 22:46:57
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Hannas pappa

Vilken läskig grimas katten gör...Hoppas inte min syster ser den, hon är ju aningen rädd för dessa gåtfulla djur. Härligt med skog för övrigt!

"Massmis med"

Niklas

2010-08-25 @ 23:58:09
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Tina

GRATTIS till vinsten!! Som jag har röstat så känns det nästan som om jag vunnit själv!! Bilden är ljuvlig och du är absolut värd en kamera i pris.



Kram till er!



2010-08-26 @ 08:24:00
Postat av: Anna L

Grattis till kameran!!!!!!

Jag håller med övriga - det är ett helt fantastiskt foto av henne.

2010-08-26 @ 10:20:14
Postat av: Hannas pappa

Hej Anna-Maria,

Jag vill egentligen kommentera det nya inlägget men det gick inte...

En tanke som slog mig var om din man verkligen fixar att vara i den situationen? Jag känner inte till hans funktion men bara att han är i den situationen (måate vara?)...Får han något stöd där och då?

Hoppas att er dag blir så bra den bara kan,

"massmis med"

Niklas

2010-08-26 @ 11:12:39
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg. Fy vad det är orättvist (eller vad det nu är) att ni inte fick er lilla skoltjej. Förstår inte hur livet kan vara så grymt!!! Massor av kramar

2010-08-26 @ 14:59:21
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Cissi

Bilden är helt underbar på finaste lilla flickan!



Många kramar... Ni är sååå starka!

2010-08-26 @ 23:48:21
URL: http://ccissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0