DAG 12

Dag 12 skulle enligt 30 dagars bloggandet handla om vad man har i sin handväska. Jag är ingen som släpar med mig så mycket i den egentligen. Det som finns där är väl typ min plånbok och min mobiltelefon. Kvitton har också en tendens att samlas däri.


Sen ville jag påpeka åt den där gnälliga människan " Linda " som tydligen gillar att jävlas och håna mig, att jag vet att din internetleverantör är Karjaan puhelin org. ( Karis tel. ) Så om du en endaste gång till skickar något illa i någon kommentar åt mig så kontaktar jag din leverantör, då du förut kommenterat från samma IP nummer. Förhoppningsvis kanske de stänger ner ditt internet.
Ikväll fick jag tydligen inte säga att det blåser kallt på kyrkogården igen för då tänker jag bara på mig själv och inte på Lova som ligger där nere under marken. Alltså är du sjuk på riktigt människa?
Du har tidigare med klagat på att jag bara tänker på mig själv, du måtte vara en oerhört tragisk människa som det är synd om och som aldrig någonsin fått någon vidare uppmärksamhet. Tyvärr får du ju det nu, men främst för att jag vill att du skall veta att det är lättare än du tror att få reda på vem som gömmer sig bakom hemdatorer.

Kommentarer
Postat av: Kia

Visst blåser det kallt och är helt igensnöat på kyrkogården,som du säger,besöken är inte långa stunder.Vi är så tacksamma och rörda att Simons klass har satt ett stort inplastat hjärta med ett foto av klassen."Vi saknar dej och du kommer alltid finnas i våra hjärtan och i våra tankar"så hade dom skrivit.Då kom tårarna.......Bry dej inte om idiotiska kommentarer A-M.Livet gäller ju oss,här och nu och inga ska förstöra för oss.Det räcker väl med det som är.Kram Kia

2010-12-18 @ 22:23:14
Postat av: Niklas

Jag förstår att Kia blir varm om hjärtat när hon får se dylika kärleksförklaringar till Simon! Man blir rörd även på avstånd. Men visst är det kallt på kyrkogården....Samtidigt känns det som att marken och atmosfären tinas upp medan man är där och "tänker Hanna". Så är det för mig. Hoppas att dagen har varit fin för er A-M,

"Massmis med"

Hannas pappa

2010-12-18 @ 22:55:02
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Beatrice

Vilken människa fy för dom

Postat av: Cecilia

Men herregud. Fattar inte vem som orkar sitta och kommentera sånt där... Anna-maria du är så fantastisk och underbar, du borde VERKLIGEN inte få såna där kommentarer. Tyvärr finn det ju rötägg överallt...

2010-12-19 @ 09:03:45
Postat av: Carina

Ja kallt e det men nu är ju oxå allt inbäddat i snön och den värmer dom som har sitt hem på kyrkogården. Hoppas du har styrka att stå emot dessa människor som tror att datorskärmen är en slags skyddad vägg mot omvärlden...

Styrkekramar i vinterkylan!!!!

2010-12-19 @ 16:43:02
Postat av: Elsie Persson

Jag är en gammal farmor som läst din blogg länge och tycker jag måste kommentera Du har en så trevlig blogg som handlar om olika saker även din lilla änglaflicka Har själv en son som är död Förstår inte att mänskor kan skriva så dumt man besöker ju graven för att man har sina kära där Att det sen är kallt för oss levande är ju sant på mer än ett vi Stå på dej och en trevlig helg

från en gamal farmor

2010-12-19 @ 17:05:01
Postat av: Lena i Lyckebo

Hej Anna-Maria. Jag har läst din blogg länge men varit lite blyg med kommentarer.

Säger bara: fy fasiken för människor som skriver elakheter inne hos andra, men det kan ha sin förklaring i att dom inte har ett eget liv. Inte för att jag förstår hur ett liv där man mist en älskad liten dotter kan trigga upp ondska hos personen i fråga men är man sjuk så kan vad som helst kännas bättre, stackars människa.

Hoppas att du har en bra kväll med de dina och slipper känna av julsterssen.

Varma kramar från mig i Kiruna<333

2010-12-19 @ 17:19:08
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Lisa

Hej! Måste lämna något spår. Har under typ två dagars tid läst nästan alla dina inlägg! Vill bara säga att du är en helt fantastisk människa med en fantastik familj! Du skriver väldigt gripande och det har kommit några tårar. Massa kramar <3

2010-12-19 @ 17:38:53
Postat av: Veronica

Men du skriver ju bara som det är,

och det är kallt o kanske extra kallt o tomt för er som står vid era änglabarns gravar!!

Säger som de andra:Skit i kommentarer av de dumma slaget men jag tycker faktiskt att du kan anmäla de riktigt stygga så de stänger av deras internet!

Kram till dig o din familj. Jag läser din blogg ofta o fler med mig,vi GLÖMMER ALDRIG LOVA!! Hon saknas mig massor det lilla pyret som jag aldrig fick träffa... Många kramar från Veronica i Stöde :)

2010-12-19 @ 19:30:28
Postat av: Niklas

Är det ok idag A-M?

"Massmis med"

Hannas pappa

2010-12-19 @ 20:50:21
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0